تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820556041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت پتروشيمي نيازي به بازار روسيه ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
عضو اتاق بازرگاني ايران در گفتگو با موج؛ صنعت پتروشيمي نيازي به بازار روسيه ندارد عضو اتاق بازرگاني ايران گفت: ما براي فروش محصولات پتروشيمي احتياجي به بازار روسيه نداريم زيرا تقاضا به اندازه کافي در بازار جهان وجود دارد.
دکتر حميد حسيني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج در مورد نقش بخش خصوصي در بازار نفت و دور زدن تحريم ها گفت: بخش خصوصي قطعا در بخش تجارت مي توانست و مي تواند به دولت کمک کند، کما اينکه ما در صنعت پتروشيمي به علت اينکه تا حدودي خصوصي بود و بخش خصوصي در آن فعاليت خوبي داشت، در صادرات محصولات پتروشيمي در دوران تحريم ها به هيچ مشکلي بر نخورديم.
وي ادامه داد: در همين دوران تحريم هاي سخت غرب بر عليه نفت ايران صادرات محصولاتي که توسط دولت اداره مي شد مثل نفت خام به مشکل برخورد اما صادرات محصولات پتروشيمي هر سال با افزايش روبه رو شد.
اين عضو اتاق بازرگاني ايرن تاکيد کرد: بي شک دليل اين موفقيت بخش پتروشيمي استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي بود که اين مهم در ساير محصولات نفتي محقق نشد.
وي تصريح کرد: به هر حال شکي در اين مهم نيست که بخش خصوصي امکانات و ظرفيت هايي دارد که دولت از آن بي بهره است.
حسيني در مورد تجارت نفتي با روسيه نيز گفت: ما براي فروش محصولات پتروشيمي احتياجي به بازار روسيه نداريم زيرا تقاضا به اندازه کافي در بازار جهان وجود دارد اما ما با روسيه اگر در زمينه فروش نفت خام بتوانيم همکاري کنيم خوب است زيرا مشکل فعلي صنعت نفت فروش نفت خام است که ممکن است روس ها در حل آن بتوانند قدمي بردارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن