تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه بهترین بازار هدف برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران: روسیه بهترین بازار هدف برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران خبرگزاری پانا:رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران کشور روسیه را بهترین بازار هدف برای صادرات محصولات کشاورزی دانست.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ شهريور ساعت 13:55



به گزارش خبرگزاری پانا و به گزارش مهدی پورعرب خبرنگار حوزۀ اقتصادی ما،محمد محمد پورعمران در نشست خبری به مناسبت برگزاری نمایشگاه مواد غذایی در مسکو در حضور شرکت بزرگ تولیدی«کاله»و«گل و گیاه قلیزاده»در این نمایشگاه5، روزه به انعقاد تفاهم نامه کمیسیون دائمی اقتصادی میان ایران و روسیه جهت گسترش صادرات محصولات کشاورزی از سوی سرپرستی وزیر نفت ایران و وزیر انرژی روسیه در تهران اشاره کرد و گفت:استان مازندران به عنوان تنها استان کشور است که می تواند محصولات کشاورزی به کشور روسیه و کشور های( سی آی اس ) صادر کند.
وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص حجم صادرات غیر نفتی به روسیه با بیان اینکه سال گذشته 20هزار تن پسته از کشور و نیز 60میلیون دلار مرکبات، خشکبار و مکمّل های دارویی از مازندران به روسیه صادر شد افزود:از سوی 32 کشور عضو اتحادیۀاروپایی و 4 کشور غربی و آمریکایی بازار 17میلیارد دلاری محصولات کشاورزی و 40میلیارد دلاری مواد غذایی روسیه تحریم شده است،که این اتفاق فرصت بسیار مناسبی برای مازندران جهت صادرات مواد غذایی و اقلام کشاورزی است.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران در ادامه ی این نشست از برگزاری نمایشگاه مواد غذایی در روسیه خبرداد و تصریح کرد:این نمایشگاه با حضور 60کشور جهان در 11دسته ی مواد غذایی از تاریخ 24 تا 28 شهریور ماه سال جاری در مسکو برگزار خواهد شد و استان مازندرن نیز در این سفر با کمترین حجم تعداد مدیران جهت ارائۀ توانمندی های کشاورزی شرکت می کنند.
محمدپور همچنین در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ما در خصوص سرمایه گزاری و برطرف شدن موانع حمل و نقل و گمرکی صادرکنندگان مازندرانی به کشور های آسیایی میانه خاطر نشان کرد:سرمایه گزاران بخش خصوصی می توانند با ورود به حوزۀ حمل و نقل و صادرات محصولات کشاورزی به توسعه اقتصادی کشور و استان مازندران کمک کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن