تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805445563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار روسیه دروازه خوبی برای صادرات محصولات مازندران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران محمدپور:
بازار روسیه دروازه خوبی برای صادرات محصولات مازندران است
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بازار روسیه فرصتی و دروازه خوبی پیش روی ایران و مازندران برای صادرات محصولات باز کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمد پور عصر شنبه در نشست خبری با موضوع صادرات به کشور روسیه که در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد اظهار داشت: بازار 17 میلیارددلاری محصولات کشاورزی و 40 میلیارد دلاری مواد غذایی و کشاورزی روسیه با تحریم کشورهای اروپایی و روسیه روبرو شده است. محمدپور با بیان این که این موقعیت بسیار خوبی برای ایران و بخصوص مازندران است افزود: مازندران می تواند در حوزه محصولات کشاورزی ،طیور،گل و گیاه و لبنیات در این بازار ورود پیدا کند.
 
وی گفت: توجه به کیفیت محصولات بر اساس آنالیز قرنطینه ای گمرکات برای صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران به بازار روسیه امری ضروری است.
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: تاکنون صادرات در زمینه محصولات شیلات ،مواد پروتئینی مانند ماهی و مرغ به روسیه نداشته ایم که در نشست اخیر کمیسیون روابط اقتصادی ایران و روسیه مقرر گردید در زمینه محصولات کشاورزی ،طیور و گل و گیاه صادرات گسترده داشته باشیم.
 
وی با بیان این که لازمه صادرات به روسیه رعایت آنالیز قرنطینه روسی است گفت: اگر شرکتها و کشتیهای ایرانی آنالیز روسی را در دستور کار خود قرار دهند می توانند جزو صادر کنندگان به روسیه باشند.
 
وی تصریح کرد : با برگزاری اجلاس همکاری روسیه با بخش خصوصی در ایرن که به همکاری اتاق ایران برگزار شد 100 نفر از بازرگانان روسی با هزار نفر از تجار ایرانی دیدار داشتندو در پایان مقرر شد این مراودات ادامه داشته باشد.
 
محمد پور با اشاره به اینکه مازندران در تولیدمرغ، گل و گیاه ،کیوی و مرکبات، لبنیات تولید کننده اصلی است افزود: ما می توانیم در صادرات این اقلام بازار هدف روسیه را دردست داشته باشیم.
 
وی تاکید کرد: بخش زیادی از توان محصولات مازندران در حوزه مواد غذایی است که در این زمینه طرف روسی پیشنهاد بازدید مازندران را  از بزرگترین نمایشگاه صنعت غذایی که در روسیه برگزار می شود داده است.
 
محمد پور افزود: با توجه به برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 24 تا 28 شهریور ماه  یک هیات به ریاست استاندارو همکاری 13نفر در بخش خصوصی و دبیری سازمان صنعت معدن و تجارت استان به روسیه اعزام می شوند.
 
وی افزود: این نمایشگاه 11 دسته محصولات غذایی را شامل می شود که سه نفر از مدیران سازمان جهاد کشاورزی نیز در این هیات حضور دارند.
 
رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت هدف از حضور در این نمایشگاه را آشنایی  و ارتباط با افرادی که در صنعت مواد غذایی استان فعالیت داشته اند همچنین تماس و گسترش مبادلات تجاری بین تجار ایرانی و روسی برشمرد.
 
وی تاکید کرد : محوریت هیات اعزامی به روسیه فعالیت بخش خصوصی و صادرات  صنعت طیور بعد ازآن به خاطر ظرفیت بالای استان صادرات  گل و گیاه،مرکبات و لبنیات است.
 
محمد پور با بیان اینکه در ارتباط با روسیه از میان استانهای کشور، مازندران سریعترین گام را برداشت که اعزام این هیات به روسیه با محوریت مازندران است.
 
وی با بیان اینکه ما در حمل و نقل کانتینر یخچال دار دچار مشکل هستیم افزود: سرمایه گذاری در حمل و نقل مناسب برای کانتینرهای مجهز، از سوی  سازمان صنعت معدن حمایت خواهد شد.
 
محمد پوردر بخش دیگر گفت: ماموریتی به سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی داده شده است تا یکی از ینادر بار زمیان سرما تجهیز گردد تا ماندگاری محصول بیشتر شود همچنین با این اقدام قیمت تمام شده نیز کاهش می یابد.
 
وی در ادامه گفت: مشکل ما در حمل و نقل مرکبات به قیمت تمام شده باز می گردد که قیمت ما در سطح بین المللی بالا است.
 
وی  با اشاره به این که زمان ماندگاری محصول ایران نسبت به پاکستان نصف است تصریح کرد:این امر مارا هیج گته جلو نمی اندازد و جزئی مواردی است که متولیان امر باید کمک کنند تا رفع گردد.
 
محمد پوردر ادامه گفت: انتقال پول ،حمل و نقل ،صدور ویزای تجاری و تعرفه ها جزئ مسائل مد نظر در همکاری با روسیه است و تا 10سال آینده نسبت به استراتژیک بودن روابط با روسیه می توانیم حساب کنیم.
 
محمدپور تصریح کرد: در سال 92 مبلغ 60 میلیون دلار به روسیه صادرات داشته ایم که شامل انواع میوه ،سبزی ،خشکبار ،مصالح ساختمانی و مکملهای دارویی بوده است.



۱۳۹۳/۶/۲۲ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن