تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز برداشت عسل در شهرستان مراغه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۸:۲۵ب.ظ)
آغاز برداشت عسل در شهرستان مراغه معاون رئيس سازمان و مدير جهادکشاورزي شهرستان مراغه گفت: با توجه به شرايط آب و هوايي، مرحله دوم برداشت از کندوهاي مدرن زنبور عسل اين شهرستان توسط زنبورداران آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي آذربايجان شرقي، محمدنريماني با بيان اينکه زنبورداران مراغه در دو مرحله از سال؛ يعني مرداد و شهريور ماه اقدام به برداشت عسل مي کنند.
وي اظهار کرد: در جريان سرماي زمستان سال گذشته و بهار سال جاري به 30 تا 80 درصد از کلني هاي زنبورهاي عسل 20 ميليارد ريال خسارت وارد شد.
معاون رئيس سازمان و مدير جهادکشاورزي شهرستان ويژه مراغه با اشاره به اينکه هم اکنون 806 بهره بردار زنبور عسل در اين شهرستان وجود دارد، افزود: اين تعداد زنبوردار در سال گذشته سه هزار و 348 تن عسل از 140 هزار کلني مدرن 72 هزار و 133 کلني بومي برداشت کردند.
نريماني با اشاره به اينکه مهرماه هرسال نيز زمان آغاز برداشت عسل از کلني هاي بومي است، گفت: ميزان توليد کل محصول عسل اين شهرستان در مرحله اول و دوم کندوهاي مدرن و بومي آبان ماه اعلام مي شود. گفتني است شهرستان مراغه در چند سال گذشته مقام اول توليد عسل آذربايجان شرقي را به خود اختصاص داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن