تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ شکوفه ها در دبستانهای اصفهان نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زنگ شکوفه ها در دبستانهای اصفهان نواخته شد خبرگزاری پانا : زنگ شکوفه ها در آستانه مهر در دبستانهای اصفهان نواخته شد
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور ساعت 12:28



 به گزارش خبرگزاری پانا ، زنگ شکوفه ها همزمان با سراسر کشور  امروز 31 شهریور ماه بصورت نمادین در دبستان زنده یاد مسعود فروغی  اصفهان نواخته شد.
 این مراسم با حضورمحمد زاده نماینده وزارت آموزش و پرورش ،شهین جوانی معاون آموزش ابتدایی ، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان ، شهردار اصفهان  ، اعضای شورای شهرو جمعی از پرسنل نیروی انتظامی  برگزار گردید.
 امسال جشن روز شکوفه‌ها و نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها با یک رخداد فرهنگی و ان 28 جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان هم‌‌‌زمان گردید که به همین مناسب مسئواین مختلفی در این برنامه حضور یافتند .
نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها به صورت نمادین در دبستان دخترانه زنده یاد مسعود فروغی با حضور 90 دانش‌آموز کلاس اولی به همراه والدین صورت گرفت و هم‌زمان با نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها ، زنگ بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نو‌جوان و نیز زنگ دفاع مقدس نواخته شد.
گفتنی است در این آئین شهین جوانی معاون آموزش ابتدایی و دکتر سقائیان نژاد شهردار اصفهان ،علیرضا اعتباریان مدیر آموزش و پرورش جی به ایراد سخن پرداختند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن