تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سانگ: جرارد براي ليورپول مهم‌تر از سوارز است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سانگ: جرارد براي ليورپول مهم‌تر از سوارز است
سانگ هنوز پيراهني را که استيون جرارد 15 سال پيش، زماني که هنوز نوجواني بيشتر نبود، به او داد نگه داشته است. اما ستاره‌ي فعلي تيم وست‌هام امشب بايد در برابر بازيکن محبوب همه‌ي عمرش به ميدان برود.
به گزارش "ورزش سه" الکس سانگ بازیکن جدید وست‌هام امشب می‌تواند برابر لیورپولِ جرارد برای اولین بار در آپتون‌پارک ورزشگاه خانگی تیمش به میدان برود. او می‌داند که امشب باید همه‌ی خاطراتش از رفتار خوب قهرمانش در سال‌های دور را به کناری بگذارد. وقتی او ۱۲ ساله بود به آنفیلد سفر می‌کرد تا بازی پسرعمویش ریگوبرت را ببیند که در ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ در لیورپول بازی می‌کرد و نقش بسیار بزرگی در رشد او پس از فوت پدرش در ۳ سالگی داشت. او در آن زمان حتی گاهی با قهرمانان خودش در زمین تمرینی لیورپول در ملوود نیز معاشرت می‌کرد.


او که امشب باید در پیراهن تیم وست‌هام در برابر جرارد قرار بگیرد، جرارد را بهترین بازیکن لیورپول از نسل خودش می‌داند، بازیکنی که اهمیت بسیار بیشتری از سوارز برای باشگاهش دارد. «اولین باری که به انگلستان آمدم سال ۱۹۹۹ بود تا بازی ریگوبرت را ببینم. فوق‌العاده بود، چند تا عکس با بازیکنان گرفتم، فقط ۱۲ سالم بود. ریگو خیلی به من کمک کرد، او خانواده‌ی من بود. در نتیجه هر زمان فرصت پیش می‌آمد که به انگلستان بیایم، برای تماشای بازی او برای لیورپول می‌رفتم.»

«ریگو آن روز پیراهن جرارد را به من داد و من هنوز نگهش داشته‌ام. قبلاً هر روز با آن تمرین می‌کردم. و سرانجام به جایی رسید که در برابر جرارد، مایکل اوون و رابی فاولر بازی می‌کردم. هنوز آن پیراهن را دارم. حالا مال پسرم است. آن روز را عیناً به یاد می‌آورم. سه تا پیراهن داشتم ـ جرارد، فاولر و اوون. هنوز عکسی را که با فاولر گرفتم دارم. زندگی دیوانه‌وار است. حالا من دارم در مقابل استیوی بازی می‌کنم.»

«او بهترین بازیکنی‌ست که در لباس لیورپول دیده‌ام. هر بار در برابر او بازی می‌کنم، می‌دانم که کار خیلی سخت می‌شود. او دستاوردهای زیادی در لیورپول داشته و هنوز فقط ۳۴ سال دارد. احتمالاً می‌تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند. او سرمشق خوبی برای بازیکنان جوان است. جرارد برای لیورپول مهم‌تر از سوارز است. خیلی مهم است که این قبیل بازیکنان وفادار را که دوره‌ای طولانی برای باشگاه بازی می‌کنند داشته باشید. لیورپول تیم خیلی متفاوتی‌ست وقتی جرارد را در ترکیب ندارد.»





تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن