تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهبود شرايط محيطي راهکار اصلي توسعه پايدار روستايي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۳ (۲۰:۱۷ب.ظ)
استاندار خراسان رضوي: بهبود شرايط محيطي راهکار اصلي توسعه پايدار روستايي است استاندار خراسان رضوي گفت: بهبود شرايط محيطي راهکار اصلي توسعه پايدار روستايي براي بالا بردن ضريب ماندگاري روستاييان و مقابله با حاشيه نشيني در شهرهاي بزرگ است.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا رشيديان در نشست بررسي مسائل فرهنگي روستاهاي استان که با حضور معاون توسعه روستايي و مناطق محروم کشور صبح امروز در دفتر استاندار برگزار شد، با بيان اينکه نقش روستاييان به عنوان جمعيت مولد کشور در توليد محصولات کشاورزي و دامپروري حائز اهميت است، اظهار داشت: در همين راستا با توجه به تغييرات محيطي و تحول سبک و شرايط زندگي بايد زمينه ارتقاي شاخص هاي زندگي در روستاها فراهم شود.
وي ادامه داد: بدين ترتيب اشتياق روستاييان براي ادامه زندگي در روستاها افزايش يافته و معضل حاشيه نشيني در شهرهاي بزرگ همچون مشهد به حداقل کاهش پيدا خواهد کرد.
وي در همين راستا تقويت نقاط قوت روستاها و مقابله با معضلات و مشکلات موجود را مورد تاکيد قرار داد و خاطرنشان کرد: در خراسان رضوي براي اجرايي شدن فرايند توسعه 29 روستا به عنوان نمونه انتخاب و طرح هادي روستايي به عنوان پابلوت در آنها اجرايي مي شود.
استاندار خراسان رضوي افزود: در قالب طرح هادي روستايي مقابله با بلايايي طبيعي،خشکسالي، کم آبي و توسعه صنايع تبديلي براي پيشرفت اقتصاد روستاها در دستور کار قرار دارد. رشيديان لزوم مديريت کانون هاي شکل گيري مهاجرت از روستاها به شهرها ضروري دانست و تصريح کرد: به همين منظور دستگاه هاي اجرايي استان بايد در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي براي خدمات رساني و رسيدگي به مشکلات بيش از گذشته تلاش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن