تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانشاه را با همدلی اعضای شورا به سمت توسعه پایدار هدایت می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه: کرمانشاه را با همدلی اعضای شورا به سمت توسعه پایدار هدایت می کنیم کرمانشاه - ایرنا - رییس جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با همدلی و همسویی، این شهر را به سمت توسعه و عمران پایدار هدایت کرده و زمینه های رشد و پیشرفت هرچه بیشتر آن را فراهم خواهیم کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "سالار احمدزاده" پس از انتخاب به عنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه، از اعتماد سایر اعضا در دادن رای اعتماد به وی تشکر و ابراز امیدواری کرد تا بتواند خدمتگذار خوبی در مسند رییس شورا برای مردم شهر کرمانشاه باشد.
وی ادامه داد: آنچه که امروز اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه وظیفه دارند تلاش برای بهبود اوضاع شهر و برخورداری بهتر مردم از خدمات و امکانات رفاهی است و همه ما باید در این راستا نهایت توان و تلاش خود را به کار بگیریم.
احمدزاده با بیان اینکه کرمانشاه از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بدون شک استفاده از این ظرفیت و پتانسیل چهره دیگری را از کرمانشاه ترسیم می کند و باعث می شود تا مردم از وضعیت بهتری برخوردار شوند.
رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با تمام توان مطالبات مردم شهر را پیگیری خواهم کرد تا با کمک سایر اعضای شورا بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای بهبود وضعیت و ارتقای سطح امکانات برای همشهری های خود برداشته باشیم.
وی در پایان، همدلی و اتحاد را یکی از رموز موفقیت در کارها عنوان و ابراز امیدواری کرد هر 15عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با عمل به این مهم زمینه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهر کرمانشاه را فراهم کنند.
در انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه، سالار احمدزاده توانست با 15 رای به عنوان رییس و محمد نبی کمری نیز با کسب 9 رای به عنوان نایب رییس شورای شهر کرمانشاه انتخاب شود.
همچنین در این جلسه کامبیز غلامی با کسب 13 رای به عنوان منشی اول، حیدریان با 11 رای به عنوان منشی دوم و رضا زین الدین هم با کسب 10 رای به عنوان سخنگوی شورای شهر کرمانشاه انتخاب شدند.
7458/567


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن