تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج عضو گروه تروریستی داعش در کویت بازداشت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پنج عضو گروه تروریستی داعش در کویت بازداشت شدند تهران - ایرنا - یک روزنامه چاپ کویت روز پنجشنبه نوشت: پنج نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در این کشور بازداشت شدند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از کویت، روزنامه «القبس» چاپ کویت نوشت: سرویس اطلاعات سری کشور دستکم پنج نفر از اعضای گروه تروریستی داعش را بازداشت کردند و تعداد دیگری را تحت نظر قرار داده اند تا در صورت اثبات وابستگی آنها به داعش دستگیر شوند.
القبس نوشت: سه نفر از بازداشت شدگان تابعیت کویت را دارند.
در گزارش روزنامه کویتی ملیت دو نفر دیگر ذکر نشده است.
این روزنامه نوشت: سرویس امنیتی کویت همچنین شمار نامعلومی از اتباع عربستان سعودی مظنون به ارتباط با گروه تروریستی داعش را بازداشت کرده است.
این روزنامه به نقل از یک منبع امنیتی ارشد کویتی همچنین اعلام کرد: مامورین امنیتی فهرستی از 134 مظنون را که از اعضای گروه تروریستی داعش بوده یا از این گروه حمایت می کنند در اختیار دارند و این افراد زیرنظر قرار دارند.
گروه تروریستی داعش که بخش های زیادی از سوریه و عراق را اشغال کرده است، نسخه دیگری از طالبان است که بذر آن با طراحی آمریکا و با هدف تأمین منافع راهبردی آن کشور و در راستای ترسیم خاورمیانه جدید کاشته شد.
داعش در سال 2011 و تنها یک ماه پس از شروع جنگ داخلی در سوریه شکل گرفت و از همان ابتدا هیچ گونه جای تردیدی نسبت به ماهیت تروریستی این گروه تکفیری که در آن زمان هنوز وابسته به القاعده محسوب می شد و دوشادوش جبهه النصره علیه نظام سوریه می جنگید، وجود نداشت.
آساق 1450**1545


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن