تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته نامه امروز: ماهواره و تربیت نسلی بی بند و بار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفته نامه امروز: ماهواره و تربیت نسلی بی بند و بار شهرکرد - ایرنا - هفته نامه ˈامروزˈ در شماره جدید خود با موضوع ˈماهواره و تربیت نسلی بی بند و بارˈ هشدار به والدین در خصوص استفاده از برنامه های ماهواره ای را مورد توجه قرار داده است.


به گزارش ایرنا، هفته نامه امروز در این مطلب آورده است: یکی از برنامه ها و سیاست های جهان غرب برای مبارزه با باورهای دینی و از بین بردن نگاه تقوایی در جامعه، طراحی های رسانه و ایجاد یک فضای مخرب است.
این مطلب می افزاید: برنامه ریزی غرب در جهت هویت زدایی، دین زدایی، خانواده ستیزی و خانواده گریزی است و براساس این محورها فیلم و برنامه هایی که از میان بردن نگاه عفیفانه در خانواده را دنبال می کند، تولید و پخش می شود.
هفته نامه امروز در ادامه این مطلب آورده است: شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند با نابودی شخصیت زن مسلمان، خانواده ها را فروپاشیده و نسلی بی بند و بار را پرورش دهند و هدف اصلی فیلم ها و سریال های ماهواره ای زدودن تقوا، حیا، شرم، وفاداری، تعهد و حس مسئولیت در خانواده هاست.
این مطلب می افزاید: امروزه کودکان از سن کم، با رسانه های گروهی بزرگ می شوند و دوران کودکی شان یک "کودکی همراه با رسانه های گروهی" است و والدین باید با این واقعیت کنار بیایند که آنان به تنهایی بر کودکان خود نفوذ ندارند.
در پایان این مطلب توصیه شده: استفاده کودک از رسانه ها را به صورت مشکل و مساله ای آزاردهنده تلقی نکنید بلکه مقتدرانه و همراه با حس مسئولیت دنبال کنید و به دوران کودکی خود رجوع و از خود سوال کنید در گذشته برای شما شخصیت های داستانی و قصه چه معنا و مفهومی داشت؟
7361/558/


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن