تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبه دولت برای سامان‌دهی مصرف آب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در نشست هیات دولت به ریاست روحانی عنوان شد؛ مصوبه دولت برای سامان‌دهی مصرف آب خبرگزاری پانا: هیات وزیران، وضعیت آب‌رسانی در تهران و تصویب قوانینی برای سامان‌دهی مصرف آب در کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور ساعت 10:10

به‌گزارش خبرگزاری پانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در نشست دیروز (چهارشنبه) با توجه به وضعیت منابع آب کشور و کاهش بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته و سال‌های قبل و کمبود شدید ذخایر آبی، از عموم مردم ایران و به‌ویژه مردم شهر تهران خواست به‌طور جدی در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. در این نشست که به ریاست "حسن روحانی" رییس‌جمهوری تشکیل شد، ابراز امیدواری شد با تدابیر دولت و همراهی صمیمانه مردم ایران اسلامی، مشکل شدید کمبود آب به‌نحو مناسبی برطرف شود. در این نشست، پس از ارایه گزارش وزارت نیرو درباره مقایسه میزان بارندگی در سال‌های اخیر و روند نزولی بارندگی‌ها و کاهش شدید ذخایر آبی، هیات وزیران مجموعه‌ای از پیشنهادهای این وزارت‌خانه را برای سامان‌دهی بهینه مصرف آب در تهران و واکنش نسبت به مشترکان پرمصرف، مورد بررسی و تصویب قرار داد. همچنین هیات وزیران با تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل اجرای خط انتقال آب از سد ماملو به تهران و تصفیه‌خانه سد ماملو موافقت کرد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن