تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804930463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی چهار صد سال روابط ایران و بریتانیا در مستند تلویزیونی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از صدا و سیما: بررسی چهار صد سال روابط ایران و بریتانیا در مستند تلویزیونی تهران-ایرنا-مجموعه مستند چهارصدسال به کارگردانی ارد عطارپور که به بررسی روابط ایران و بریتانیا می پردازد در مرکز سیمافیلم تولید می شود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عطارپور درباره مضمون این اثر گفت: در این مجموعه به فراز و فرودهای روابط ایران و بریتانیا در طی چهار سده گذشته پرداخته می شود.
وی افزود: رابطه دیپلماتیک ایران و انگلستان از دوران صفویه آغاز شده و تا کنون اوج و فرودهای بسیاری داشته است و این اوج و فرودها بر روابط سیاسی، تاریخی، اقتصادی و اجتماعی دو کشور تاثیرات بسیاری گذاشته است که در این مجموعه این روند در قرون مختلف تا به امروز بررسی می شود .
این مستند ساز اظهار داشت: ایران، انگلستان و هند کشورهایی هستند که تصویربرداری این سریال مستند در آنها انجام خواهد شد و در حال حاضر نیز پیش تولید این کار آغاز شده و به محض مهیا شدن شرایط تصویربرداری آغاز می شود.
وی در ادامه گفت: هر قسمت از این مجموعه دارای موضوعی جداگانه است و بحث نفت، قراردادهای متعدد میان ایران بریتانیا از جمله موضوعاتی است که در قسمت های مختلف چهارصد سال به آنها پرداخته می شود.
عطار پور در پایان گفت: این مجموعه متشکل از دو بخش گفتار متن و تصویر است و در 15 قسمت 30 دقیقه ای تولید خواهد شد.
عطارپور از مستندسازان برجسته سینمای ایران است و آثاری چون تصویر گمشده، عاشورا در ابیانه، پرنیان، مریم، بر گیسوان بلقیس، صد و یک سال بلدیه و خلیج فارس را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.
چهار صد سال محصول گروه ویژه و مستند مرکز سیمافیلم است.

**آهسته با گل سرخ در رادیو
نمایش رادیویی آهسته با گل سرخ با بازی و کارگردانی فریدون محرابی برای رادیو نمایش تولید می شود.
فریدون محرابی، کارگردان و بازیگر این نمایش گفت: این نمایش نوشته اکبر رادی است و با بازی ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، ایوب آقاخانی، مهرخ افضلی و محمدرضا قلمبر و تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا به سفارش مرکز هنرهای نمایشی رادیو تولید می شود.
وی در ادامه افزود: این نمایش روایتگر داستان زندگی یک خانواده در سال 1357 است. محسن قصابیان تنظیم کننده، علی حاجی نوروزی صدابردار، نرگس موسی پور افکتور و اشکان خدابنده لو نوازنده گیتار با این نمایش همکاری می کنند که در 6 قسمت به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

**کنترل خشم با دکتر سلام
برنامه دکتر سلام روز پنجشنبه 27 شهریور ماه در فرهنگسرای اندیشه با موضوع کنترل خشم پاسخگوی سوالات مخاطبان است.
برنامه دکتر سلام با حضور دکتر کرمانی روانشناس و موضوع کنترل خشم در فرهنگسرای اندیشه به صورت زنده از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.
برنامه دکتر سلام به منظور آگاهی مردم از بیماری ها و آموزش مخاطبان به نحوه برخورد و شناسایی و پیشگیری از بیماری ها شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 13:30 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

**بی خوابی در سیاتل در رادیو نمایش
فیلم بی خوابی در سیاتل فردا 26 شهریور ماه در برنامه هزار و یکشب رادیو نمایش معرفی می شود.
این برنامه اختصاص به معرفی فیلم های مطرح خارجی و داخلی دارد و فردا فیلم بی خوابی در سیاتل ساخته نورآ افرون محصول سال 1994 معرفی می شود.
این برنامه به نویسندگی حسین یعقوبی، گویندگی ملیحه شعبانیان، امیر منوچهری و محسن بهرامی و تهیه کنندگی و سردبیری فرشاد آذرنیا و صدابرداری صدابرداری علی حاجی نوروزی ساعت 17 از رادیو نمایش پخش می شود.

**دستان با نوید دهقان به گفت وگو می نشیند
مجله موسیقایی دستان که هر جمعه از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود این هفته میزبان نوید دهقان است.
مجله موسیقایی دستان این جمعه 28 شهریور ماه دیدار و گفت وگویی با آهنگساز نام آشنا و جوان در عرصه موسیقی نوید دهقان، سیری در آثار وی خواهد داشت.
دوربین دستان این جمعه بزرگداشت استاد صبا را با حضور بزرگان موسیقی کشور و آوازخوانی شهرام ناظری به تصویر می کشد.
همچنین در بخشی دیگر دوربین دستان به تالار وحدت رفته و همراه با کامبیز روشن روان، سیامک آقایی و هوشنگ جاوید به نشست یادمان بخشی خوان ها می پردازد.
در آیتم "یاد" مجله موسیقایی دستان این هفته یادی از پرویز مشکاتیان و دمی با ادیب خوانساری می شود.
برنامه دستان روز جمعه 28 شهریورماه ساعت 21 و بازپخش شنبه ساعت 21 به تهیه کنندگی سید محمد مناجاتی از شبکه آموزش پخش می شود.

**گفتگوی اختصاصی رادیو فرهنگ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
برنامه ازهامون تا ارس روز جمعه 28 شهریور به مناسبت نکوداشت دکتر عبدالحسین زرین کوب با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی گفتگو می کند.
برنامه ازهامون تا ارس رادیو فرهنگ هر هفته جمعه ها ازساعت 14:30 تا 15 به معرفی حکما و بزرگان ایران زمین اختصاص دارد و گزارشی از برگزاری همایش ها و نکوداشت های فرهیختگان کشور را پخش می کند.
در حاشیه مراسم نکوداشت دکتر عبدالحسین زرین، رادیو فرهنگ گفتگوی اختصاصی را با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جایگاه علمی و شخصیت فرهنگی دکتر زرین کوب انجام داده است که مشروح این گفتگو از شبکه فرهنگ پخش می شود.
بخش های دیگر این برنامه به معرفی زندگی و آثار ابوریحان بیرونی اختصاص دارد و در بخش معرفی کتاب فلسفه زیبایی با ترجمه هادی ربیعی را به شنوندگان معرفی می کند.
از هامون تا ارس کاری از گروه تاریخ و سیاست است که به تهیه کنندگی مریم مقدسی، نویسندگی عرفانه گودرزی و با اجرای سرور پاکنشان و گزارشگری فرحناز خطیر نژاد از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 پخش می شود.

**فیلـم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «رهایی از زمین»، «زمانی برای شگفتن»، «زمین بازی» ،«تک تیرانداز»، «پسرخانواده وینزلو»، «داداش موونا گاندی شناس می شود» ، «مادر زن سلام»، «مهره سوخته»، « من شگفت انگیز1»، « ثانیه ها »، «مامور مخفی»، «شجاع دل»، «پاییز در ایوان خانه نشسته است»، «شهر بی قانون»، «شهر در دست بچه ها»، «سامی 2»، «شنونده شب»، «بیرون از بهشت»، «زمانی برای دوست داشتن»، «خان ننه»، «شیپورچی»، «دو اسلحه»، «آوای نقاره ها»، «صخره زرد»، «دان» و «درخت سیب کبود» ،« تنچی سامورایی ستاره شناس»، «ایستگاه فورتویل»، «ربایندگان»، «پرندگان آزاد»، «ربوده شده» و «یو 864» پنج شنبه ، جمعه 27 و 28 شهریور ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.
فراهنگ**9187**1569


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن