تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820465150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرتتا: برابر دورتموند اينطور بازي کنيد، مي‌ميريد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آرتتا: برابر دورتموند اينطور بازي کنيد، مي‌ميريد
هافبک تيم آرسنال مي‌گويد توپچي‌ها در شکست برابر تيم يورگن کلوپ بي‌دقت بازي کرده‌اند.

به گزارشض "ورزش سه"، میکل آرتتا از عملکرد تیمش در شکست ۰-۲ برابر بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان ناراحت است. او اعتراف می‌کند که دورتموند تیم بهتری بوده و می‌گوید پذیرش گل اول درست پیش از سوت پایان نیمه‌ی اول بازی کار را برای آن‌ها تقریباً غیرممکن کرده است: «ما روبه‌روی یک تیم تراز اول بازی می‌کردیم، در یکی از سخت‌ترین ورزشگاه‌های اروپا. از ابتدا این را می‌دانستیم. آن‌ها ما را تحت فشار گذاشتند. خیلی بی‌دقت بودیم که ۲۰ ثانیه مانده به پایان نیمه‌ی اول گل خوردیم. وقتی شما این‌جا ۰-۱ عقب بیافتید، کار خیلی سخت می‌شود. ما امشب عملکرد خوبی نداشتیم. حریف آن‌ها نشدیم. ما چندین و چند بار توپ را در نیمه‌ی زمین خودمان در موقعیت‌های دشوار از دست دادیم. وقتی شما در برابر این تیم، این کار را بکنید، خواهید مرد. تیم بهتر امشب، آن‌ها بودند.»

بازی بعدی آرسنال در این رقابت‌ها در برابر گالاتاسرای خواهد بود که بین دو دیدار مهم لیگ برتر برابر تاتنهام و چلسی برگزار می‌شود.


مايکل آرتتاآرسنال


1393/06/26 12:50  تعداد بازدید: 2,099





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن