تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799006455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه گلستان با کمبود فضای آموزشی رو به روست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاه گلستان با کمبود فضای آموزشی رو به روست گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه گلستان، کمبود فضای آموزشی را از مشکلات اصلی این دانشگاه عنوان کرد.


"فرهاد یغمایی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: یکی از مهمترین مباحث هر دانشگاه، داشتن فضای مناسب آموزشی، فیزیکی و عمرانی است زیرا برای دانشجو می توان خوابگاه اجاره کرد اما برای کلاس های درس و آزمایشگاه نمی توان مکان اجاره ای داشت.
وی ادامه داد: نبود فضای آموزشی مناسب و در خور نام گرگان و گلستان، از مشکلات عمده ماست که در این باره با مقامات ارشد استان مذاکراتی داشته ایم که بنا شد در ابتدا ساختمان اداری دانشگاه علوم پزشکی در اختیار ما قرار گیرد، اما پس از بررسی های مفصل به این نتیجه رسیدیم که این فضا کارایی لازم را نخواهد داشت و ما باید به دنبال فضای بهتری باشیم که اکنون ساختمان سبز جهاد کشاورزی در ورودی غربی گرگان، گزینه مناسبی است و هنوز در حال رایزنی هستیم.
وی تأکید کرد: اگر این ساختمان تا زمان بهره برداری کامل دانشگاه گلستان در شهر "سرخنکلاته" گرگان در اختیار ما قرار داده شود بسیاری از دغدغه های ما برطرف خواهد شد و بهتر می توانیم برای رشد و پیشرفت دانشگاه و دانشجویان گام برداریم.
رییس دانشگاه گلستان با بیان این که هیچ خوابگاه دولتی در اختیار این دانشگاه نیست، افزود: اما برای رفاه حال دانشجویان فضای خوابگاهی شامل پانسیون هایی که تحت نظر بخش خصوصی است را دایر کرده ایم.
وی اضافه کرد: برای تأمین غذای دانشجویان، برون سپاری به بخش خصوصی صورت گرفته و طبخ، توزیع و تهیه غذا به بخش خصوصی واگذار شده است.
رییس دانشگاه گلستان در مورد پردیس جدید دانشگاه گفت: این پردیس شامل ساختمان مرکزی، دانشکده های علوم پایه، علوم انسانی، تعاون و سلف سرویس است که در بخشی از ساختمان ها تا 50 درصد کم و بیش پیشرفت داشته ایم اما برای اتمام آن نیاز به بودجه است که امیدواریم با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، بودجه مناسبی تخصیص یابد تا سریعتر بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
به گفته یغمایی، مسئولان به ما قول داده اند طی پنج سال آینده این پردیس به صورت کامل به بهره برداری برسد اما تا زمانی که همه امکانات به صورت صد درصدی در آن پردیس فراهم نشود امکان جا به جایی دانشگاه وجود نخواهد داشت از سوی دیگر با توجه به این که می خواهیم این دانشگاه در مرکز استان باشد نیاز است تا فکر اساسی برای ایجاد آن در خود شهر گرگان صورت گیرد.
وی از فعالیت 119 عضو هیات علمی در دانشگاه گلستان خبر داد و گفت: برای تدوین برنامه چشم انداز دانشگاه تیمی مشخص شده و این موضوع را پیگیری می کند و حرکت کردن در مسیر برنامه از اهداف اصلی دانشگاه گلستان است که لازمه همه این ها داشتن فضای فیزیکی مشخص است.
رییس دانشگاه گلستان در ادامه با اشاره به آمار پذیرش دانشجو گفت: در کنکور سراسری امسال، 860 نفر از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند که 548 نفر دختر و 312 نفر پسر هستند.
وی تعداد رشته های مقطع کارشناسی پیوسته را 26 رشته و کارشناسی ناپیوسته را یک رشته اعلام کرد و افزود: در سال جاری، در دو رشته جدید مهندسی مکانیک و مهندسی نرم افزار در علی آبادکتول دانشجو پذیرش شده است.
وی اضافه کرد: در دو رشته زیست دریا و مهندسی برق - کنترل نیز که در سال قبل پذیرش دانشجو نداشته ایم امسال پذیرش انجام شده است.
به گفته یغمایی، اکنون 162 دانشجو در شش رشته مقطع کارشناسی ارشد از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده اند که 110 نفر دختر و 52 نفر پسر هستند.
وی از اخذ مجوز هفت رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و اظهار کرد: مهندسی عمران - حمل و نقل، مهندسی پلیمر - صنایع پلیمر، مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، زبان و ادبیات انگلیسی، شیعه شناسی گرایش جامعه شناسی، فیزیک نجوم و شیمی تجزیه رشته های جدید این دانشگاه است.
وی در باره پذیرش دانشجو در آزمون دکترا نیز گفت: امسال 6 دانشجو در رشته ریاضی و فیتوشیمی در دانشگاه گلستان پذیرش شده اند.
7467/602


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن