تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايثارگران، روايت گر ارزش هاي والاي اخلاقي و انساني در جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۱۸ق.ظ)
مدير آموزش و پرورش ناحيه يک کرمان: ايثارگران، روايت گر ارزش هاي والاي اخلاقي و انساني در جامعه هستند مدير آموزش و پرورش ناحيه يک کرمان در جلسه گردهمايي معاونين و کارشناسان آموزش ابتدايي قطب 3 با اشاره به نزديک شدن هفته دفاع مقدس گفت: ايثارگران، روايت گر ارزش هاي والاي اخلاقي و انساني در جامعه هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي زنگي آبادي افزود: آموزش ابتدايي با رشد 12 درصدي دانش آموزان پر جمعيت ترين دوره را در اختيار دارد که اين امر اهميت اين دوره را نيز بيشتر مي کند.
وي يکي از دغدغه هاي آموزش و پرورش را کيفيت بخشي آموزش و پرورش دانست و گفت: يکي از چالش هاي اصلي ما در دوره ابتدايي بحث معلمان به عنوان مؤثرترين و مهمترين نيرو در سازمان است.
وي ادامه داد: ما بايد نيروي انساني مان را به عنوان يک نيروي تأثير گذار خوب رصد کنيم و با توجه به توانايي هاي خاصي که هر شخص دارد از او در قسمتي مناسب استفاده نماييم.
وي با اشاره به اين نکته که امسال بالغ بر 25 درصد از بودجه مدارس صرف آموزش نيروي انساني مي گردد، افزود: همکاران ما در بحث محتوا سازي بايد تسلط کامل به تکنولوژي پيدا کنند و دروس را به محتوايي متناسب با علايق و استعداد دانش آموزان تبديل نمايند.
وي با تأکيد بر اينکه امروزه نمي توان تکنولوژي را ناديده گرفت گفت: امروزه تکنولوژي خودش را به ما تحميل کرده است، بيگانگي با تکنولوژي هيچ مشکلي را از ما حل نمي کند و سال هاي سال ما را عقب مي اندازد، ما بايد قدر اين ظرفيت را بدانيم و از حداکثر امکاناتي که در اختيارمان است، استفاده نماييم.
مدير آموزش و پرورش ناحيه يک کرمان گفت: بايد ظرفيتي فراهم شود که نه تنها از توانمندي اولياء و بلکه از ظرفيت دانش آموزان نيز در امور فناوري استفاده نماييم؛ زيرا دانش آموزان امروزه در امر فناوري شايد از بسياري از معلمين خود جلوتر باشند.
وي گفت: همه ما بايد از اطلاعات يکديگر استفاده کنيم؛ زيرا اين تنها راه به روز کردن دانش است و با اين حجم انبوه اطلاعات راه ديگري وجود ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن