تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803063865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«این جا همه چیز موقتی است» نقد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: «این جا همه چیز موقتی است» نقد می شود تهران بزرگ-ایرنا-رمان «این جا همه چیز موقتی است» نوشته تکتم توسلی در یکصدمین نشست بلورقلم فرهنگسرای فردوس نقد و بررسی می شود.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، یکصدمین نشست بلور قلم با حضور تکتم احمدی نویسنده اثر، کاوه فولادی نسب و فرحناز علیزاده منتقدان برنامه برگزار می شود.
داستان «این جا همه چیز موقتی است» درباره زنی است که پس از جدا شدن از همسرش، خود را در وضعیت جدیدی از روابط اجتماعی می یابد. او باور دارد که این اتفاق، روند زندگی اش را تغییر داده است.
در بخشی از این اثر آمده است: من یک گریپ فروتم. از همان وقتی که سندهای طلاق را امضا کردم و از پله های دفترخانه پایین آمدم. آن موقع این را نمی دانستم. آن روز فقط به شهاب فکر می کردم و روزهایی که نمی دانستم چطور شروع خواهند شد. ولی از همان وقت داشتم نقش یک گریپ فروت تر و تازه را برای مردهای اطرافم بازی می کردم.
رمان «این جا همه چیز موقتی است» نوشته تکتم توسلی، در 184 صفحه، با شمارگان یک هزار و 500 نسخه از سوی انتشارات هیلا منتشر شده است.
مجموعه داستان های «تارک» (1383) از سوی انتشارات فوژان فاخر و «تو باشی و من»(1386) از سوی انتشارات اشاره از آثار داستانی این نویسنده هستند.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند روز سه شنبه 25شهریورماه ساعت 16 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند.

*برگزاری سی و یکمین محفل ادبی طنز «قند و نمک»
این محفل ادبی سه شنبه 25 شهریورماه ساعت 18 با هدف ایجاد نشاط و شادابی در خانواده ها و اهالی ادب و هنر و تقویت مهارت شاد زیستن به عنوان یک سفارش موکد دینی برگزار می شود.
در این محفل ادبی شاعران طنزپرداز، اشعار و قطعات طنز خود را قرائت می کنند و سعید بیابانکی به عنوان مجری و منتقد برنامه نیز به نقد آنها می پردازد.
محفل ادبی شب شعر طنز قند و نمک فرهنگسرای فردوس که در هر نشست میزبان شاعران برجسته ای بوده است، در این محفل پذیرای همایون حسینیان، نادر فتایی، صابر قدیمی، رضا احسان پور، مهدی استاد احمد، شروین سلیمانی، روح الله احمدی، نادر خلیلی، سعید طلایی از شاعران طنزپرداز کشورمان است.


*برگزاری سومین ویژه برنامه آدینه شب
فرهنگسرای معرفت سومین ویژه برنامه ادینه شب را در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار می کند.
این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و نیز ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و فداکاری، صبر و بردباری روز جمعه 28 شهریورماه ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.
صبر و بردباری، ایثار و فداکاری از جمله موضوعاتی هستند که دکتر صفایی به عنوان کارشناس برنامه به آن خواهند پرداخت.
اجرای شعر و تک خوانی، برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های جانبی آدینه شب است.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوار شهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند.

*برگزاری دوره آموزشی حافظ شناسی
این دوره آموزشی با حضور زهیر توکلی هر هفته روزهای سه شنبه ساعت16:30 در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
در این دوره، نقد و تحلیل متن، ساختار و معانی غزل حافظ بر مبنای درون ساخت، برون ساخت و بینامتنی، معرفی روش های نوین حافظ شناسی و آشنایی با اصطلاحات و مکتبها تدریس و غزلیات حافظ بر مبنای آموخته ها و روشها نقد و تحلیل می شود.
زهیر توکلی، روزنامه نگار و شاعر معاصر است که تاکنون کتابهای؛ غم نامه بیقراری، هفت گنبد، ناگفته نماند، میخانقاه از وی به چاپ رسیده است.
علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره آموزشی می توانند با شماره تلفن 3- 22888782 تماس بگیرند و یا به واحد آموزش فرهنگسرای رسانه به نشانی ابتدای پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، ضلع شرقی میدان قبا مراجعه کنند.

*پیمان های الهی با اهل ایمان
خداوند متعال 89 بار در قرآن، بندگان مومن خود را با عبارت «یا ایها الذین آمنوا» مخاطب قرار داده و خواست های خویش از اهل ایمان را در این قالب عاطفی و سرشار از محبت بیان کرده است.
ویژگی ها و نشانه های اهل ایمان کدام است و چه وظایفی دارند؟ سیر و سلوک اهل ایمان چگونه است؟ راه وصول به ملکوت هستی و ورود به عرصه عبودیت و اخلاص چگونه فراهم می شود؟
کتاب ده جلدی «پیمان های الهی با اهل ایمان» نوشته محمد محمدیان پاسخی به این پرسش هاست؛ این کتاب به همت دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.
نشست هفتگی شهر کتاب روز سه شنبه 25 شهریورماه ساعت 16:30 به بحث و گفت وگو درباره کتاب «پیمان الهی با اهل ایمان» اختصاص دارد که با حضور محمدعلی مهدوی راد، حسن بلخاری و محمد محمدیان در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه سوم برگزار می شود.
تهرام/7245/564


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن