تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813306772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر آمریکایی ضد صهیونیست به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
سفر آمریکایی ضد صهیونیست به ایران
همزمان با سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» و به منظور حضور در دومین کنفرانس بین المللی «افق نو»، پروفسور کوین بریت که از معروفترین شخصیت‌های ضد لابی صهیونیستی در آمریکا است، به ایران سفر می‌کند.



به گزارش خبرگزاری مهر، پروفسور کوین بریت استاد مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین است. او که مؤلف آثار متعدد، پژوهشگر مسائل مربوط به حملات 11 سپتامبر، کارشناس ارشد مسائل سیاسی و یکی از مؤسسین انجمن اتحادیه‌ مسلمان - مسیحی - یهود نیز هست، امسال برای حضور در کنفرانس «افق نو» به تهران سفر می کند.

کنفرانس بین المللی «افق نو» در راستای جشنواره بین المللی فیلم مقاومت قرار است از 6 تا 9 مهرماه در ابعاد بین المللی و در قالب 12 محور و با موضوعاتی چون تشابهات نازیسم و صهیونیسم، جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان، هالیوود و لابی اسرائیل، نقش صهیونیزم و عربستان سعودی در تفرقه­ افکنی و جنایات گروه­ های تکفیری، بیداری اسلامی، اسلام هراسی و ایران هراسی، هالیوود و تروریسم، حقوق بشر و دمکراسی، سلاح هسته ای، معرفی شهدای مقاومت و شخصیت­های آزادیخواه جهان، تبیین مبارزات و جنبش­های آزادی‌بخش و جریان های مقاومت در  برابر ظلم و ریشه­‌یابی جنبش مردمی «99 درصد» آمریکا در تهران برگزار می شود. نماینده جمهوری‌خواه مجلس آمریکا به تهران می آید  مارک سیلجاندر نماینده سابق جمهوری‌خواه مجلس آمریکا نیز به تهران می آید. وی به دلیل تلاش برای آشتی و مصالحه مورد تحسین بسیاری قرار گرفته و جوایز متعددی مانند جایزه‌ صلح بین الملل Mohandas K. Gandhi را نصیب خود کرده است. مادلین آلبرایت، او را به دلیل تلاش هایش برای ساختن جهانی صلح آمیزتر، انسانی تر و عادلانه تر مورد ستایش قرار داد. هیات منصفه ای در آمریکا مارک دلی سیلجاندر نماینده سابق جمهوری خواه را به پولشویی، توطئه و انسداد مسیر عدالت متهم کرد.

ترکیه به جمع میزبانان جشنواره فیلم «مقاومت» اضافه شد

علاوه بر ترکیه کشورهای سوریه، هند و روسیه  نیز به میزبانان جشنواره در خارج از کشور اضافه شدند. بخش چشم انداز سینمای مقاومت امسال همزمان با برگزاری جشنواره قرار است در چند کشور آسیایی و اروپایی برگزار شود و تاکنون برگزاری آن در چند کشور قطعی شده است.

معرفی و شناسایی هنر و سینمای مقاومت و پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت ها از اهداف این برنامه است که توسط جشنواره مقاومت، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موسسه رسانه های تصویری برگزار می شود.

سیزدهمین جشنواره بین ­المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­ الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می شود.


۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن