تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: دست مديران براي اخراج من باز است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار: دست مديران براي اخراج من باز است
سرمربي گسترش فولادتبريز ادعا مي‌ کند که دست مديران تيم را براي اخراج او باز گذاشته است.

مهدی تارتار در این باره به "ورزش سه" گفت: من دست مدیران گسترش را برای اخراجم باز گذاشته ام هر زمان که بگویند از این تیم  می‌ روم. واقعا مدیران تیم ما برای ما زحمت می‌ کشد و تا حالا هیچ حرفی از اخراج نزدند. هر موقع که بگویند برو، حق و حقوقم را تا همین جای فصل  می‌ گیرم و لازم نیست پول من را تا آخر فصل پرداخت کنند.

او خودش هم از نتایج گسترش فولاد راضی نیست: من واقعا انتظار داشتم خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم ولی قرعه ما بسیار بد بوده است، ما از 8هفته فقط 3 بازی در خانه بازی کردیم. از 5 بازی مابقی 3 بازی در گرمای وحشتناک اهواز به میدان رفتیم. در سه بازی که در خانه بودیم با سپاهان و نفت تهران بازی کردیم که همه تیم های مدعی هستند. باز هم  می‌ گویم که من انتظار بیشتری از تیمم داشتم ولی خب این قرعه هم ما را کمی اذیت کرد.

سرمربی گسترش فولاد در مورد شکست تیمش برابر فولادخوزستان هم گفت: ما در برابر قهرمان فصل گذشته لیگ در دقیقه 93 گل خوردیم، این  می‌ تواند نشان بدهد که ما بازی قابل قبولی انجام دادیم. روی یک اشتباه نتیجه بازی را از دست دادیم ولی قول  می‌ دهم که از این هفته و در بازی با ذوب‌آهن نتایج خوبمان شروع  می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی با گسترش حرفی در مورد بازی تیمش برابر ذوب‌آهن زده یا نه هم گفت: نه، من هیچ حرفی در مورد بازی با ذوب‌آهن در رختکن نزده ام و نگفتم که این بازی مرگ و زندگی است. کلا عادت ندارم بعد از شکست تیمم حرفی در رختکن بزنم.

تارتار ادعا کرد رتبه تیمش در پایان فصل یک رقمی است: مطمئن باشید رتبه ما در پایان فصل یک رقمی خواهد بود، در توانایی تیمم شکی ندارم چه باشم و چه نباشم این مساله را به هواداران تیمم قول  می‌ دهم.


گسترش فولاد تبريز مهدي تارتار (سرمربي)ليگ برتر


1393/06/22 17:20  تعداد بازدید: 732





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن