تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819649950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستند تلویزیونی ˈچلهˈ به مرحله نهایی جشنواره اتحادیه آسیا و اقیانوسیه راه یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مستند تلویزیونی ˈچلهˈ به مرحله نهایی جشنواره اتحادیه آسیا و اقیانوسیه راه یافت بندرعباس - ایرنا - مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکزخلیج فارس گفت: مستند تلویزیونی ˈچلهˈ از تولیدات سیمای خلیج فارس، به مرحله نهایی جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه ABUPRIZE راه یافت.


"عبدالرسول حمیدی" روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: چله داستان دختر و پسری است که در کودکی دستمالی را به یادگار می گیرند و پس از سال ها دوری از یکدیگر در مراسم ازدواجشان با دیدن همان دستمال می فهمند که دوستان دوران کودکی هم هستند.
وی بیان داشت: این مستند تلویزیونی به تهیه کنندگی محمود شاکری و تولید مرکز خلیج فارس است که یک مراسم جشن عروسی بومی این منطقه را به تصویر کشیده و موفق شده به دورنهایی مسابقه ABUPRIZE راه یابد.
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکزخلیج فارس اظهارکرد: این مستند در بخش جایزه چشم انداز با موضوع جشن "چله" با برنامه های کشورهای ژاپن و چین رقابت خواهد کرد.
حمیدی گفت: مستند چله تنها اثر از میان مراکز استانهای سازمان است که موفق به راه یابی به مرحله نهایی این جشنواره شده است.
از برگزیدگان آثار رادیو و تلویزیونی ABUPRIZE همزمان با پنجاه و یکمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه که از30 مهر تا هفتم آبان در ماکائو برگزار می شود، قدردانی خواهد شد.
اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه اکنون حدود 250 عضو از بیش از 60 کشور دارد و صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران یکی از فعال ترین و با سابقه ترین اعضای این اتحادیه است. ک/3
7195/668/ 684


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن