تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816490765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش های بازدارنده در عرصه فرهنگی نتیجه ای ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان: روش های بازدارنده در عرصه فرهنگی نتیجه ای ندارد تهران-ایرنا-رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: اقدامات و روش های بازدارنده و مجازات کننده در عرصه فرهنگی و اجتماعی طی 34 سال گذشته نتیجه مناسبی نداشته است.


منیره نوبخت روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار رادیو وتلویزیون ایرنا اظهار کرد: رییس جمهوری به خوبی به مسائل فرهنگی کشور اشراف کامل دارند و سخنان اخیر ایشان در مشهد الرضا مبین همین امر است.
وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اقدامات در این حوزه از ضرورت های سیاست گذاری دولت ها است، گفت: تاکید حجت الاسلام حسن روحانی بر رفع نواقص و ضعف های این عرصه نشان از هدف گذاری مناسب و مطلوب دولت یازدهم دارد.
این عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان افزود: این یک امر بدیهی است که برای فرهنگ جامعه و فضای عمومی آن نیازمند سلامت هستیم؛ هرچند که در این فضا دچار آسیب هایی هم می شویم که برخی از عوامل آن تعمدانه از سوی برخی افراد به وجود می آید.
وی ادامه داد: واقعیت این است که تصور جامعه ای بدون آسیب های اخلاقی و اجتماعی آرمان گرایی بوده و باید قبول کرد که این آسیب ها در جوامع وجود دارند.
نوبخت با بیان اینکه برای این آسیب های اجتماعی، فرهنگی دو کار می توان کرد که یکی پیشگیری و دومی درمان است، یادآور شد: باید با فعالیت های موثر و کارآمد در عرصه فرهنگ در پیشگیری از وقوع آسیب ها و ناهنجاری ها تلاش کنیم.
این عضو سازمان زنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر این اقدامات صحیح صورت پذیرد بسیار موثر واقع خواهد شد؛ هر چند که قطعا باز هم در گوشه و کنار شاهد آسیب هایی خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه فرهنگی طی این سال ها که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد؛ بسیار اندک بوده است، افزود: طی این سال ها در عرصه درمان نیز بیشتر به روش های منع کننده، بازدارنده و مجازات کننده وارد شدیم که علی رغم تلاش های بی شمار نتیجه مناسب و مطلوبی نگرفتیم.
نوبخت ادامه داد: اغلب کارشناسان مسائل فرهنگی، اجتماعی مهر تایید بر سخنان رییس جمهوری می زنند و اذعان دارند که فقط با روش بازدارنده و منع کنننده نمی توان به این مشکلات فرهنگی جامعه فائق آمد.
رییس جمهوری در هشتمین سفر استانی خود در مشهد مقدس در جمع نخبگان و برگزیدگان استان خراسان رضوی بر رفع مشکلات فرهنگی با شیوه اقناع و رد روش های مبتنی بر دیوار و فیلتر تاکید کرد.
فراهنگ(4)**9187**1569


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن