تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820636839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه اصلی یک هنرمند خلق اثر جذاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرهنگی ارشاد قم: وظیفه اصلی یک هنرمند خلق اثر جذاب است قم - ایرنا - معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: وظیفه اصلی یک هنرمند خلق اثر جذاب است و هنرمندان مانند همیشه باعث سربلندی تئاتر استان قم باشند.


به گزارش ایرنا، "حامد حجتی" پنجشنبه شب در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر استان قم در تالار شهید آوینی، کار تئاتر را یک هنر عاشقانه برشمرد و گفت: از شما هنرمندان می خواهم که مقوله هنر را یک مقوله عاشقانه ببینید، هر چند که مسوولیت ما سنگین است و باید دراین زمینه تلاش بیشتری انجام دهیم.
وی با بیان اینکه اعتبار محدودی در سال جاری جذب و این جشنواره برگزار شد، تاکید کرد: با وجود همه کمبودها توقع از تئاتر استان قم ویژه است و خواهش می کنم که در گام بعدی در تولید آثار والا، باتکنیک و فرم های زیبا و خوب قدم بردارید.
حجتی خاطرنشان کرد: به یک نشاط در تئاتر استان قم نیاز داشتیم و با برگزاری این جشنواره ها این امر اتفاق داد و فضایی ایجاد شد تا هنرمندان این عرصه بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند.
وی اظهار کرد: اگر انرژی مجموعه عوامل و هنرمندان هنرهای نمایشی استان نباشد کار پیش نمی رود و از زحمات دست اندرکاران این جشنواره که با وجود کمبودها توانستند یک رویداد دیگر را در حوزه تئاتر استان رقم بزنند سپاسگزاری می کنیم و امیدواریم بتوانیم شاهد این اتفاقات خوب باز هم باشیم.
حجتی با اشاره به این امیدوار است که تالار شهر قم تا پایان امسال به بهره برداری برسد، افزود: ساخت و بهره برداری از این مجموعه فضای جدیدی را برای هنرمندان استان از جمله تئاتر ایجاد می کند.
وی خاطر نشان کرد: ساختار شورای هماهنگی هنر استان قم شکل گرفته است و کارهای مقدماتی آن در حال انجام می باشد.
در این آیین همچنین "احمد امیرآبادی فراهانی" نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در زمینه ضرورت توجه به هنر مطالبی را بیان و "اصغر نوبخت" دبیر جشنواره و رییس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد.
این جشنواره با اجرای 11 نمایش در بخش های اصلی، تجربه های جوان، نمایش های منتخب خیابانی و تئاتر عروسکی به مدت چهار روز در شهر قم برگزار و بر اساس رای هیات داوران، نمایش "امیر کبیر" به کارگردانی "محمدرضا شاه مردی" به عنوان اثر برتر جشنواره برای حضور در جشنواره تئاتر منطقه ای معرفی شد.
شانزدهمین جشنواره تئاتر استانی قم با تلاش انجمن هنرهای نمایشی استان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری استانداری، شهرداری، فرهنگسرای جوان و اداره کل حج و زیارت استان قم برگزار شد.
جشنواره تئاتر استانی همه ساله در کل کشور برگزار می شود. ک/2
7406/ 550/


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن