تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804687640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر کاربران خبرآنلاین به یک مجری: اجرای صمیمی با اهانت و گستاخی فرق دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تذکر کاربران خبرآنلاین به یک مجری: اجرای صمیمی با اهانت و گستاخی فرق دارد فرهنگ > تلویزیون - رفتار خارج از عرف یک مجری جوان با یک پزشک پیشکسوت و خبره در برنامه زنده با واکنش های تند مردمی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش فیلم گفتگوی برنامه ویتامین 3 با دکتر مشایخی و رفتار غیر متعارف مجری جوان این برنامه با استاد پیشکسوت و 94 ساله دانشگاه تهران با واکنش کاربران همراه شد. کاربران خبرآنلاین با اشاره به سابقه رفتارهای عجیب مجری این برنامه و دون شان مخاطبان و مهمانان، نسبت به نبود نظارت در انتخاب مجری های تلویزیونی و رواج نوعی بی پروایی در اجرا انتقاد کردند. همچنین رفتار این مجری با عبارات جالبی از سوی کاربران همراه شد که اغلب با ابراز تاسف از بی احترامی به مهمان برجسته برنامه همراه بود و به بیان برخی سوابق مجری در برخورد با مهمانان قبلی برنامه پرداخته است. بیشترین کامنت کاربران درباره نظارت ضعیف رسانه ملی بر مجریان برنامه های زنده بود که برای نمونه یکی از کاربران به نام مهدی نوشت: «تقلید از علیخانی، اگر یک مجری مثل درستکار و مدرس و حتی همین رشیدپور هم بود، باز این گونه رفتار می کرد؟ بی نزاکتی و کم تجربگی کرد.» یک کاربر دیگر نیز نوشت: «مجری ها باید آموزش ببینند. آنها فکر می کنند مجریگری یعنی گستاخی.» کاربر دیگری نیز نوشت: «وقتی با پارتی وارد تلویزیون می شن بهتر از این نمیشه». همچنین امیر نوشت: «یکی نیس بگه بچه جون اون دکتر با پای خودش اومده تا تو استدیو حالا میگه راه برو مردم ببینن!» باربد از قائم شهر نیز نظر متفاوتی داشت: « به نظرم ذهنیت مجری که می خواد مثلا راحت و خودمونی با مهمانش رفتار کند باعث شده شان مهمان رعایت نشه و الا در قیاس با رفتاری که در برنامه هایی مثل 20:30 که با برخی افراد و مخاطب میشه به این توهین نمیگن...»

مهرداد نیز نوشت: «مجری مثل بچه ها باهاش رفتار می کرد... بای بای کنیم اون هم با لحن بچه گانه توهین نیست؟ »
یک کاربر دیگر نیز اینگونه موضع گیری کرد: «راس میگن به عنوان مثال دویدن دور دکور برنامه واقعا بد بود هرچند که ایشان بابزرگواری قبول کردند و خداحافظی آخر البته خیلی سخت نباید گرفت ولی شان هرکس را باید متوجه بود.»
و بازهم انتقاد از نبود نظارت در رسانه ملی: «اصلا انگار شرط اصلی استخدام مجری در صداوسیما پررویی و تکبر و خودشیفتگیه. حتی با یه بچه هم نباید همچین رفتاری کرد. »

و کاربری دیگر: «وقتي كه هر كسي را راه ميدند راديو تلويزيون همين ميشه،اون وقت ميگيد چرا اينقدر مخاطبان ما كمه...»
همچنین این کامنت: «وقتی بعضیا بدون زحمت استاد دانشگاه میشن بعضی ها هم اینجوری مجری میشن دیگه . اقای ضرغامی به فکر ادبیات بسیار بدی که در تلویزیون حاکمه باشه . » در تایید نظارت بیشتر بر رفتار مجریان سیما.

البته در این برخی نیز معتقد بودند که رفتار مجری توهین آمیز نبوده است: «من نیگا کردم کلیپ رو. انصافآ انصافآ انصافآ پسره رفتارش توهین آمیز نبود هرچند که میتونست مودبانه تر از اینا رفتار کنه. باید جو دوستانه ی اون برنامه و همینطور زمان محدودشو در نظر گرفت و بعد قضاوت کرد. همین که در آخر لبخند رضایت مندانه ای بر لب های جناب دکتر نشست حکایت از این داشت که هیچ گونه کدورتی در خاطر مبارکشان پدید نیامده. خود سوالهای مجری هم به جا و مفید بود چرا که زوایای دیگری از زندگی سالم دکتر رو برامون روشن ساخت اونم تو همین یکی دو دقیقه ی محدود. »


جواد نیز در واکنش به این مجری، نکته قابل تاملی را عنوان کرده: «صدا و سيما بازتابي از رفتار اجتماعي ما ايراني هاست مگر شان دانشمند، اديب، زحمتكش، بزرگتر و ... در جامعه رعايت ميشود؟ متاسفانه هر چه بي ادب تر، بي دانش تر، وقيح تر باشي قطعا موفق تر خواهي بود...» در این میان برخی کاربران خبرآنلاین نیز از مهمان برنامه به خاطر سعه صدر و بزرگواری اش در برابر رفتار مجری برنامه تشکر کرده اند، برای نمونه محمد نوشت: «چه پزشک بزرگواری هستند مهربانی و صداقتی خاص تو گفتارشونه ، مخصوصا وقت تعریف کردن از خاطره برگردوندن یه بچه از خفگی ... نگاه کن چه فروتنانه بر خاك می گستَرَد آن که نهال نازك دستان اش از عشق خداست... »
یا کاربر دیگری که نوشت: «این مجری خجالت نمیکشه؟؟؟حالا اینکه اقای دکتر یه مقدار خون گرمه و تحویلش میگیره دلیل نمیشه این هر کاری میخواد بکنه.» برخی کاربران نیز از سابقه چنین رفتارهایی از سوی این مجری سخن گفتند: «چند روز پيش هم در اين برنامه گفت و گويي از او با يكي از استادان پيشكسوت درباره نحوه مصرف آب ديدم كه بي ادبي به اين استاد دانشگاه مي گفت زنت چطور باهات زندگي ميكنه و چرا موهات ريخته...تعجبم مياد چطور اون قسمت از ديد رسانه ها دور مونده.» یک کاربر دیگر نیز نوشت: «این بچه با همه مهمانان برنامه با همین لحن صحبت می کنه، فقط کافیه گفتگوی ایشون با استاد مرتضی احمدی را ملاحظه کنید. » همچنین علی از دیگر کاربران درباره سابقه مجری ویتامین 3 مدعی شده: «اين آقا مدتي مجري برنامه خوشا شيراز بودند. بخاطر بي ادبي و رفتار اهانت آميزشون با مهمانان مورد اعتراض شديد مردم شيراز قرار گرفتند. به حدي كه ازين برنامه اخراج شدند.»
سعید نیز نوشت: «این مجری با پروفسور کردوانی و استاد فرشچیان هم به همین زشتی رفتار کرد... »

متن کامل کامنت های کاربران را اینجــــا بخوانید.     6060  



چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 19:30:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن