تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819992784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: تربیت دینی دانش آموزان، محور فعالیت های پرورشی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: تربیت دینی دانش آموزان، محور فعالیت های پرورشی باشد یزد - ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تربیت دینی ، پرورشی و اخلاقی دانش آموزان باید محور فعالیت های آموزش و پرورش قرار گیرد .


به گزارش ایرنا حجت الاسلام "دخیل عباس زارع زاده" روز چهارشنبه در جمع مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش مهریز افزود: دشمنان با تهدید نرم و برنامه های فرهنگی خود دانش آموزان را نشانه گرفته اند .
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر دانش آموزان با دین و قرآن و معارف دینی و الهی انس و الفت بگیرند دشمنان نمی توانند بر آنها مسلط شوند .
زارع زاده گفت: کارهای خوبی در حوزه فرهنگی و پرورشی و تربیت دینی دانش آموزان انجام گرفته ولی بخاطر عمق توطئه های دشمنان به هیچ وجه کافی نیست و باید برنامه ها در این بخش بیشتر شود .
وی اضافه کرد: برنامه های پرورشی و فعالیت های فرهنگی و هنری از ابتدای سال تحصیلی تا پایان آن باید طبق موازین دینی و برای ارتقای اعتقادات معنوی دانش آموزان انجام شود .
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: عمق بخشی معارف دینی و الهی در وجود دانش آموزان از وظایف مهم مربیان تربیتی است .
زارع زاده گفت: مربیان تربیتی باید فرهنگ معارف دینی را در بین دانش آموزان گسترش دهند و انتقال دهنده ارزش های الهی و انسانی در بین نسل جوان باشند .
هشت هزار دانش آموز در 100 واحد آموزشی مهریز تحصیل می کنند .ک2
7541/ 650


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن