تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802209368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازرس کل مازندران : هدف بازرسی، پرونده سازی و مچ گیری نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازرس کل مازندران : هدف بازرسی، پرونده سازی و مچ گیری نیست ساری - ایرنا - بازرس کل استان مازندران گفت : هدف بازرسی، پرونده سازی و مچ گیری نیست.


" سید حسن میری قلعه سری " روز سه شنبه ضمن ابراز نگرانی از وضعیت زیست محیطی رودخانه های استان مازندران اظهار داشت: هدف بازرسی، پرونده سازی و مچ گیری نیست بدین معنا که بازرسی منتظر تحقق تخلف نیست بلکه هدف، رهنمون شدن دستگاه ها به انجام وظایف قانونی و اصلاح ساختار و اقدام برای پیش گیری آلودگی رودخانه هاست.
وی در نشست بررسی وضعیت زیست محیطی رودخانه های مهم مازندران آلودگی رودخانه ها را رو به افزایش دانست و بر عزم جدی متخصصان، کارشناسان و صاحب نظران امر، جهت توقف آن تأکید نمود.
وی در ادامه به عوامل آلودگی رودخانه های مازندران اشاره نمود و گفت: آلودگی بالای فاضلاب های کشاورزی، زراعی، شهری و روستایی و روانه شدن این فاضلاب ها به جریان آب های سطحی و زیر زمینی و تخلیه پساب و فاضلاب واحدهای تولیدی خدماتی صنعتی و... به آب های سطحی از عوامل مهم آلودگی رودخانه های مازندران است که مدیران دستگاه های مرتبط باید آن را جدی بگیرند.
وی استفاده بیش از حد سموم و کودهای شیمیایی توسط کشاورزان و هدایت آلودگی ها از طریق زه آبهای کشاورزی و ورود آنها به آب های سطحی، عدم رعایت مسائل زیست محیطی و استانداردها از سوی صاحبان مزارع پرورش ماهیان سردآبی و گرمابی از جمله عوامل آلودگی رودخانه های مهم مازندران دانست.
وی به برداشت بی رویه و غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه ها و عدم رعایت مسائل زیست محیطی از سوی واحد های معدنی شن و ماسه اشاره نمود و آن را یکی دیگر از عوامل آلودگی رودخانه های این استان دانست.
وی از کارشناسانی که عضو کمیته تخصصی محیط زیست کمیسیون علمی تخصصی به شمار می روند، خواست وضعیت رودخانه ها را به صورت تخصصی و کاربردی آسیب شناسی نمایند و اگر دستگاهی تخلف نمود به اداره کل بازرسی استان گزارش نمایند تا هم هشدار های قانونی لازم داده شود و هم این که به عنوان مبنای نظارت و بازرسی قرار گیرد.
وی ادامه اظهار داشت: نباید در حل و برطرف ساختن آلودگی رودخانه ها آرمانی فکر نمود بلکه باید ضمن بررسی قابلیت های اجرایی با توجه به امکانات، تجهیزات و سرمایه های موجود، ابتدا به فکر توقف آلودگی ها بود که خود گام بزرگی است.
وی با بیان این که پیشنهاد های سازمان بازرسی الزام آور است تصریح نمود: ما خواهان پیشنهاد های علمی، کاربردی و اثر بخش جهت جلوگیری از آسیب ها و تخلفات هستیم.
وی خاطر نشان کرد : ما، در اداره کل بازرسی استان مازندران بر آنیم که از ظرفیت های کارشناسان درون و برون سازمانی برای امر نظارت بر دستگاه های اجرایی بهره گیریم که تا کنون قدم های مهم و محکمی در این راستا برداشته ایم و امیدواریم با تکیه بر عزم و اراده ای که در این اداره کل نمایان است شاهد پیشرفت روز افزون این مهم باشیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان مازندران در پایان این نشست هر یک از حاضرین در جلسه به نقطه نظرات خود در خصوص عوامل آلودگی رودخانه های مازندران پرداختند و پیشنهاداتی ارائه نمودند که در دستور کار نظارت و بازرسی قرار خواهد گرفت.ک/1
608


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن