تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803242463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکیه بر توانمندی های داخلی سبب اقتدار نظام اسلامی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



استاد حوزه علمیه مازندران:
تکیه بر توانمندی های داخلی سبب اقتدار نظام اسلامی می شود خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندرن گفت: استقلال و اتکا به توانمندی های درونی از اول انقلاب به جهت تحمل تمامی سخت گیری ها و تحریم ها ، قدرت نظام و اندیشه ناب اسلامی را به رخ دنیا کشیده است که باید این مسیر ارزنده را ادامه دهیم.



حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با اشاره به دیدار نمایندگان خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب،گفت: مقام معظم رهبری در تحلیل عمیق و واقع بینانه خود چنان مسائل و اوضاع داخلی و خارجی را امید بخش ، رو به صلاح و رو به بهبودی ترسیم فرمودند که نشانه های شکل گیری نظم و سامان یابی جدید دنیا به لطف الهی هرگز به نفع یاغیان و مستکبران دنیا نخواهد بود. امام جمعه چمستان، بیان داشت: پایه های فکری و آن اصول اندیشه ای غرب که سال ها برآن تکیه کرده بودند و مردم را اغفال نموده و فریب دادند با اقدامات خودشان و با اعمال خیره سرانه تصمیم گیران گستاخ و بی شرم حیثیت و اعتبار و مجال دفاعی را برای آن نگذاشتند.
وی با اشاره به این که پایه های عملی نظام لیبرال دموکراسی پوشالی آن ها در حال فروپاشی است، تصریح کرد: امروز با این رفتار جنایتکارانه و اعمال و تصمیمات یک بام و دو هوای خود و تقسیم دنیا و جریانات آن به خوب و بد به وسیله عینک منفعت طلبانه و سود گرایانه خود است گام بر می دارند.
حجت الاسلام جباری،ادامه داد: این تفکر و عملکرد امروز جایی میان ملت ها و مردم دنیا ندارد که همگان شاهد آن هستیم هر از چندگاهی چگونه اعتراضات خود را به اشکال گوناگون نشان می دهند.
امام جمعه چمستان، تصریح کرد: رهبر انقلاب همچنین به برتری ها و ویژگی های اقتداربخش نظام نیز اشاره داشتند که ایستادگی هشت ساله در دفاع مقدس که در دنیا با آن حجم ، گستردگی و اتفاق قدرت ها در این موضوع سابقه نداشت کم چیزی نبوده است.
 وی ادامه داد: استقلال و اتکا به توانمندی های درونی از اول انقلاب به جهت تحمل تمامی سختگیری ها و تحریم ها ، قدرت نظام و اندیشه ناب اسلامی را به رخ دنیا کشیده است که باید این مسیر ارزنده را ادامه دهیم.
 استاد حوزه علمیه مازندران بیان داشت:حمایت از مظلومان و ستمدیدگان، حق طلبان و گروه های مدافع ملت و حقوق خود، دفاع از حزب الله لبنان و گروه های کوچک مثل رزمندگان فلسطینی،  موضع گیری قاطع و حمایت همه جانبه در برخورد با افراطی گری و جریانات تند و خشونت طلب  سلفی و داعش از اموری بود که واقعیات را حق مدارانه به دنیا منتقل کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: تبدیل نکردن اختلاف سلیقه ها به اختلاف در کارها و برنامه ها و شکاف های زیان بار و وحدت شکن و اختلاف،  همیشه آرزوی مخالفان و دشمنان قسم خورده نظام بوده و خواهد بود و روز جشن و سرورشان است.
حجت الاسلام جباری، ادامه داد: انتقادات باید دلسوزانه، اصلاح گرانه و پیش برنده باشد که ارزشمند است چون همه دارند کار کرده و تلاش دلسوزانه می کنند که گوشه کار هم گاهی اشکال و نقص کوچکی پیش می آید مگر در محیط کوچک زندگی ، سازمان و شرکتهای خودمان با همه زحمات ، تلاش و فعالیت جدی که صورت می گیرد ایراد و اشکال به وجود نمی آید.
امام جمعه چمستان با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند.
استاد حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد:همگان باید با وحدت و همدلی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش و کوشش ارزنده ای داشته باشند و همت خود را در این راستا به کار گیرند./1314/ت302/ب1



۱۳۹۳/۶/۱۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن