تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818963883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار نتیجه‌ی برعکس خواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "رویا میرعلمی":
"شعار" نتیجه‌ی برعکس خواهد داد
صرفه‌جویی در مصرف آب باید از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما بدور از هرگونه شعار نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.


"رویا میرعلمی" بازیگر تئاتر و تلویزیون، ‌در گفتگو با  خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص بحران کم‌آبی و صرفه‌جویی در این زمینه گفت: صرفه جویی در مصرف آب نیازمند یک برنامه گسترده است چرا که پیش‌روی این روند،‌خسارت جبران ناپذیری برای کشور به وجود خواهد آورد.

وی تصریح کرد: بنابراین به طور قطع در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب باید یک فرهنگ‌سازی اتفاق بیافتد چه بسا این فرهنگ سازی از طریق رسانه‌ها، تلویزیون، ‌رادیو و حتی تئاتر باید شکل بگیرد البته نه به شکل شعاری بلکه باید این فرهنگسازی در بطن و درون جامعه اتفاق بیافتد.

"میرعلمی" ادامه داد: برنامه‌سازی‌ها باید به این سمت و سو برود و به طور حتم از شعار دادن جلوگیری شود چرا که وقتی مسئله به صورت شعاری شکل بگیرد، نتیجه‌گیری برعکس خواهد شد.

وی اظهار داشت: به نظر من افرادی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند باید وارد عمل شوند به طور مثال باید کارشناسان حرفه‌ای این مسئله را ریشه‌یابی و حل نمایند.

"میرعلمی" در ادامه بیان کرد: من خودم همیشه در این زمینه صرفه جویی می‌کنم و آن را به اطرافیانم هم گوشزد می‌کنم به خصوص در چند سال اخیر من و اطرافیانم در این زمینه بسیار صرفه جویی می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ی افراد این کشور دست به دست هم دهند تا جلوی اتفاقات بدتر را در این زمینه بگیریم.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن