تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو پروژه خدماتی و رفاهی شرکت پخش فراورده های نفتی اهواز به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو پروژه خدماتی و رفاهی شرکت پخش فراورده های نفتی اهواز به بهره برداری رسید اهواز- ایرنا- درمانگاه تاسیسات نظامیه متعلق به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز و جایگاه عرضه فراورده های نفتی کمربندی شمال شرق اهواز روز دوشنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان استانی و شرکت پخش فراورده های نفتی اهواز به بهره برداری رسید.


رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت:درمانگاه انبار نفت تاسیسات نظامیه اهواز به منظور استفاده از خدمات مرکز اورژانس اهواز و ارائه خدمات پزشکی در شرایط اضطراری و در راستای حفاظت،صیانت از سرمایه های انسانی راه اندازی شده است.
"سیداسد میرعالی " افزود: در این درمانگاه برخی خدمات اورژانسی شامل فوریت های قلبی،تنفسی و همچنین ناراحتی های چشمی و اعصاب ناشی از ریختن مواد شیمیایی ، سوختگی ، حرارتی و تشنج انجام می شود.
این درمانگاه شامل اتاق های جداگانه پزشک ،بستری،تزریقات و سرویس بهداشتی است.
همچنین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی لویمی واقع در اهواز کیلومتر18 جاده کمربندی شمال شرق(بندر امام -اندیمشک) تقاطع مسیر تصفیه قند وشکربه بهره برداری رسید.
این جایگاه با 15 هزار مترمربع مساحت دارای چهارسکو و هشت تلمبه و16 نازل نفت و گاز و بنزین می باشد.
میرعالی گفت: برای ساخت این جایگاه تاکنون سه میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است.
وی افزود: این جایگاه دارای چهار مخزن نفت و گاز و بنزین به ظرفیت 50هزار لیتر بنزین سوپر،50هزار لیتر بنزین معمولی و یکصد هزارلیترنفت وگاز می باشد.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز مسوولیت راهبری و توزیع فرآورده های نفتی و سی ان جی در مناطق شمال، شرق، غرب و مرکز استان را برعهده دارد.
در استان خوزستان دو شرکت دولتی و ملی پخش فراورده های نفتی اهواز و آبادان فعالیت می کنند.
646/551


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن