تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802684794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سابق جیرفت: با اختلاف پرچم شهدا را بر زمین نگذارید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه سابق جیرفت:
با اختلاف پرچم شهدا را بر زمین نگذارید
امام جمعه سابق جیرفت گفت: نباید با اختلاف‎ها پرچم اسلام را بر زمین بنهیم و یا پرچم‎های دیگری برافرازیم که در تقابل با پرچم شهدا باشد.

خبرگزاری فارس: با اختلاف پرچم شهدا را بر زمین نگذارید



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام اصغر عسکری شامگاه دوشنبه در یادواره سرداران و 104 شهید جبالبارز شمالی و جنوبی در روستای میجان اظهار داشت: فراموش نشدن یاد و خاطره شهدا یک توصیه قرآنی، خواست ائمه (ع) و تقاضای مقام معظم رهبری است. وی با اشاره به سوره کهف بیان داشت: در این سوره خداوند فرموده است «بر قبر اصحاب کهف بنای یادبود ساختن، سودی ندارد، بلکه باید بر مزار آن‎ها مسجد بسازید» به همین دلیل بر مزار بیشتر ائمه (ع) و شهدا مسجد احداث شده است.

عسکری با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهید که دستاورد شهدا از بین برود، تصریح کرد: شهدا جان دادند تا پرچم اسلام سربلند باشد، نباید با اختلاف‎ها این پرچم را بر زمین بنهیم و یا پرچم‎های دیگری برافرازیم که در تقابل با پرچم شهدا باشد. امام جمعه سابق جیرفت گفت: امروز ایران در منطقه خاورمیانه یک حضور قدرتمندانه دارد و از مظلومانی که در عراق، سوریه، لبنان، نوار غزه و ... وجود دارند، قاطعانه دفاع می‎کند. وی افزود: مسئولان این کشورها اذعان می‎کنند که اگر یاری و کمک جمهوری اسلامی نبود، نمی‎توانستیم در مقابل دشمنان خود بایستیم، همان طور که استکبار نیز ایران را پشتوانه قوی و ارزشمند این کشورها می‎داند.

عسکری با بیان اینکه ایران با حمایت‎های خود از مردم مظلوم غزه هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست، عنوان کرد: دشمن نتوانست، اقتدار ما را بشکند، ما نیز نباید کاری کنیم که موجب شکستن آن شویم. استاد حوزه علمیه با تأکید بر اتحاد و همدلی میان مسئولان ادامه داد: باید همگان با فکر و سلایق مختلف تنها در راستای پاسداری و صیانت از آرمان‎ها و ارزش‎های اسلام، انقلاب، امام راحل و شهدا گام بردارند. وی خدمت خود در شهرستان جیرفت را مرهون لطف خداوند، همکاری مسئولان و نجابت مردم دانست و اظهار داشت: همکاری و همدلی مردم و مسئولان شهرستان همواره می‎تواند، مسیر رشد و توسعه آن را تسریع بخشد.

عسکری آرزوی اولیای الهی و درخواست بزرگان دین از خداوند را شهادت ذکر و خاطرنشان کرد: چگونه مردن نتیجه چگونه زیستن است، بنابراین باید تلاش کنیم تا در دنیا در مسیر آرمان‎های شهدا حرکت کنیم. این مسئول زیباترین مرگ را شهادت در راه خداوند خواند و یادآور شد: نمونه بارز این مصداق شهادت حضرت علی (ع) است که هنگام ضربت خوردن فرمودند «به خدای کعبه رستگار شدم».

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند «بهترین مرگ شهادت در راه خداوند است»، بیان داشت: در مناجات عارفانه هر شب مهمانان خداوند در ماه مبارک رمضان از درگاه پروردگار درخواست شهادت می‎شود. عسکری تصریح کرد: به تمام خانواده‎های معظم شهدا تبریک عرض می‎کنم، زیرا فرزندان آن‎ها سعادتمند و جاودانه و از اعضای جهان اسلام شدند و خون آن‎ها خون خداوند شد، بنابراین هرگز احساس نکنند که فرزند خود را از دست دادند، بلکه بدانند که خداوند سرمایه‎ای عظیم به آن‎ها ارزانی داشته است.

به گزارش فارس، یادواره سرداران و 104 شهید جبالبارز شمالی و جنوبی با حضور امام جمعه سابق جیرفت، نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و سایر مسئولان اداره‎های شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در روستای میجان برگزار شد. در این یادواره از خدمات سه ساله حجت‎الاسلام اصغر عسکری امام جمعه سابق جیرفت در این شهرستان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد. انتهای پیام/80001

93/06/18 - 05:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن