تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820332290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن فیزیک ایران هشت هزارعضو دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انجمن فیزیک ایران هشت هزارعضو دارد زاهدان - ایرنا - رییس انجمن فیزیک ایران از این انجمن به عنوان یکی از بزرگترین تشکل های علمی کشور نامبرد که هشت هزار عضو فعال دارد و امروز به برکت خون شهدای دانشمند هسته ای کشورمان در این انجمن فعالیت می کنند.


"هادی اکبرزاده " روز دوشنبه در حاشیه کنفراس ملی فیزیک ایران 93 که در دانشگاه سیستان و بلوچستان جریان دارد به خبرنگار ایرنا گفت: این انجمن در زمینه های مختلف علم فیزیک فعالیت می کند و برگزاری سالانه 15 همایش و کنفراس از جمله فعالیت های گسترده این انجمن است.
وی با بیان این که انجمن فیزیک ایران 80 سال قدمت دارد اظهار داشت: کمک به پیشرفت تخصصی علم در حوزه فیزیک، تقویت همبستگی علمی در جامعه فیزیک، کمک به هدفمند سازی علمی کشور، آینده پژوهشی و توجه به مسایل اساسی جامعه فیزیک از اهداف اصلی فعالیت این انجمن در کشور است.
رییس انجمن فیزیک ایران ادامه داد: کمک به پیوند علم با نیازهای جامعه، کمک به توسعه شاخص ها و پیشرفت علمی کشور، ترویج روش های نوین آموزشی، اشتغال دانش آموختگان این رشته، پاسداری از اخلاق علمی و حرفه ای و گسترش دیپلماسی علمی از دیگر محورهای در نظر گرفته شده در این انجمن است.
اکبرزاده در خصوص سطح علمی همایش فیزیک ایران گفت: خوشبختانه این سطح هر سال از نظر کیفیت در حال رشد است زیرا فعالیت های علمی کشور هرسال ارتقا می یابد.
به گزارش ایرنا، کنفراس ملی علمی فیزیک ایران 93 امروز با حضور رییس، اعضای هیات مدیره انجمن فیزیک ایران و جمعی از پژوهشگران و صاحبنظران این رشته از سراسر کشور در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.
این همایش علمی تا 20 شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.
7312 / 653


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن