تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سواد آموزی والدین بی سواد ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سواد آموزی والدین بی سواد ضروری است زنجا - ایرنا - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سواد آموزی والدین بی سواد در این استان بسیار ضروری است.


به گزارش ایرنا سردار غفاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه سال 93 در راستای با سواد کردن بیسوادان استان زنجان، افزود: آموزش اولیای بیسواد در سال تحصیلی 93 - 94 در اولویت برنامه های آموزش و پرورش این استان قرار دارد.
وی یادآورشد: اسامی این افراد از اردیبهشت امسال استخراج و در اختیار مدارس قرار داده شده و این افراد آنهایی هستند که بر اساس آمار و اطلاعات موجود در سامانه سواد آموزی به عنوان بی سواد شناخته شده اند.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشخصات احصا شده این افراد در خصوص، باسواد و بیسواد بودن، در قید حیات بودن، مهاجرت کردن و یا بالعکس، آموزش پذیر بودن و یا نبودن، بررسی شده است که حدود 80 درصد آمار تحویل داده شده به مدیران مدارس، بی سواد هستند.
سرداری تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و تلاش های انجام شده در این استان، همه بیسوادان آموزش پذیر معرفی شده به مدیران مدارس، باید تا پایان اسفند امسال تحت پوشش کلاس های درس قرار گیرند.
وی آموزش سنین 10 تا 49 سال بیسواد را یکی دیگر از برنامه های جدی سال جاری بیان کرد و افزود: این افراد در استان زنجان 443 نفر هستند که مشخصات این تعداد جهت باسواد کردن در اختیار مناطق 14 گانه آموزش و پرورش قرار گرفته و دستیابی به مشخصات کامل آنها کاری بسیار دشوار است که این مهم با همکاری ثبت احوال انجام می شود.
سرداری خاطرنشان کرد: از 443 بیسواد این استان، 200 نفر با همکاری ثبت احوال شناسایی شده اند و افراد آموزش پذیر تحت پوشش برنامه های سواد آموزی قرار خواهند گرفت.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش برای 70 درصد از افراد بیسواد شناسایی شده امکان پذیر نیست.
سرداری علت این مهم را معلولیت های جسمی و حرکتی بیسوادان شناسایی شده بیان کرد.
7325/596


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن