تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799552949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالاخره دولت روحانی وعده‌های احمدی‌نژاد را محقق کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بالاخره دولت روحانی وعده‌های احمدی‌نژاد را محقق کرد
این‌روزها همه جا صحبت از بار سنگین معوقات دولتی قبلی روی دوش دولت جدید است. معوقاتی که برخی از ان‌ها روز گذشته یکجا وصول شد. تنها یک دلخوری شد از اقای وزیر که کار را به درگیری لفظی هم کشید کافی بود تا دولت ظرف 36 ساعت تصمیم به پرداخت معوقات سه ساله‌ای بکند که عدم پرداختش در این سال‌ها خاطر خیلی‌ها را آزرده بود.
کد خبر: ۴۳۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ - 06 September 2014


کمتر از چند روز بعد از ماجرای بازید وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم ملی کشتی و مطالبات برخی از ملی‌پوشان از وی وزارت ورزش و جوانان در اقدامی پسندیده و البته ضربتی مراسمی ترتیب داد تا پاداش‌های معوق ورزشکاران و ملی‌پوشان ایرانی در رشته‌های مختلف را که در سه سال گذشته پرداخت نشده بود را بپردازد.


به گزارش تابناک، ماجرای پاداش ملی‌پوشان همیشه از آن داستان‌های پر سروصدای ورزشی است. معمولا وقتی تیمی در رقابت‌های مختلف کسب افتخار می‌کند در لحظه پیروزی با خیل پیام‌های تبریک و شادباش مسئولان مواجه هستیم و سبقت گرفتن آن‌ها از یکدیگر برای سند زدن این موفقیت به نام دوران مدیریتی خویش. در این میان همیشه پای وعده‌های مالی هم به میان می‌آید و مسئولان برای اینکه نشان دهند که به فکر معیشت ورزشکاران هستند و از آنجایی که غیر از فوتبال ملی‌پوشان سایر رشته‌ها از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند، از اختصاص پاداش‌های بزرگ مالی به ورزشکاران سخن می‌گویند. اما از آنجایی که مرحله اختصاص پاداش در برابر دوربین‌های تلویزیونی تا واریز شدن آن به حساب ورزشکاران غالبا یک پروسه ناشناخته و عجیب و غریبی است معمولا بیشتر ورزشکاران به حق خود نمی‌رسند و دستشان از پاداش‌ها کوتاه است.


بالاخره دولت روحانی وعده‌های احمدی‌نژاد را محقق کرد



این چنین است که در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان با یک بدهی 38 میلیاردی تنها از محل پاداش‌های وعده داده شده و پرداخت نشده دولت محمود احمدی‌نژاد مواجه است و همین مسئله و کشدار شدن آن موجب آزرده خاطر شدن برخی از ورزشکاران شده بود تا جایی که امید نوروزی در دیدار وزیر ورزش و جوانان از شرایط بد مالی و پرداخت نشدن مطالبات به شدت انتقاد کرد. 


در جریان گلایه امید نوروزی از درس‌هایی نوشته بودیم که از این ماجرا باید گرفته شود و از لزوم پاسخگویی به قهرمانان حرف زده بودیم. خیلی زود این ماجرا محقق شد و وزارت ورزش و جوانان بعد از این ماجرا ظرف 36 ساعت مراسم باشکوهی ترتیب داد تا از قهرمانان ورزشی ایران که طی سال‌های گذشته مدال‌آوری کرده بودند تقدیر شود. این تقدیر با تقدیرهایی که هر ساله از ورزشکاران انجام می‌گیرد متفاوت بود. موضوع این مراسم تقدیر از ورزشکاران و پرداخت مطالبات آن‌ها بود که از سال 1390 باقیمانده بود.


مسئولان وزارت ورزش و جوانان از بدهی 38 میلیاردی در این محل سخن می‌گویند که حاصل وعده‌ها و پاداش‌های مسئولان در سه سال اخیر بود. در مراسم شب گذشته وزارت ورزش و جوانان 16 میلیارد از این 38 میلیارد را نقدا و با حواله به قهرمانانی از 35 فدراسیون که در مسابقات جهانی و آسیایی کسب افتخار کرده بودند پرداخت کرد و مابقی هم به زودی به همه آن‌ها پرداخت خواهد شد. وزارت ورزش و جوانان در بودجه امسال از محل صرفه‌جویی‌های انجام شده 10 میلیارد تومان را برای پرداخت پاداش‌های معوق در نظر گرفته بود و دولت هم بقیه مبلغ را از محل اعتبارات این وزارت‌خانه تامین کرد تا جامعه ورزشی ایران پیش از رقابت‌های آسیایی اینچئون حسابی شارژ شود.


تعداد ورزشکارانی که در این سه سال پاداش‌های معوق خود را دریافت نکرده بودند و به حدی زیاد بود که علی رغم حضور چند تیم ملی مهم‌کشورمان در مسابقات جهانی باز هم تعداد زیادی از قهرمان شب گذشته پشت درهای سالن ماندند. یوسف کرمی یکی از ملی‌پوشان تکواندوی ایران از اینکه بعد از سه سال پاداش‌های معوق خود را دریافت کرده است ابراز خوشحالی و رضایت کرده و می‌گوید: «این تعداد که پشت در مانده اندحاصل 3 سال جمع  شدن پاداش هاست که بالاخره امروز پرداخت شد ولی بازهم جای تقدیر دارد که در استانه بازیهای اسیایی این کار به سرعت انجام شد »


بالاخره دولت روحانی وعده‌های احمدی‌نژاد را محقق کرد



این مراسم از این جهت اهمیت دارد که علاوه بر عمل کردن به وعده‌های داده شده به ورزشکاران در این سال‌ها در استانه بازی‌های آسیایی اینچئون هم روحیه خوبی به ورزشکاران کاراوان ایران تزریق شد تا جایی که محمود گودرزی در مراسم دیشب از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان اینچئون بعد از پایان این رقابت‌ها سخن گفت و معنی حرفش این بود که دیگر وعده‌ها به ورزشکارا به تعویق نمی‌افتد و به دست فراموشی سپرده نمی‌شود. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن