تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از پروژه های درمانی در یزد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بهره برداری از پروژه های درمانی در یزد
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد از بهره برداری از بیمارستان شهید رهنمون به عنوان بزرگترین پروژه درمانی استان تا پایان سال جاری خبر داد.
سید محمد رضا میرجلیلی با بیان اینکه این بیمارستان از محل بودجه های سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان احداث شده است گفت: در همین راستا پروژه دانشکده بهداشت استان نیز تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد. وی با اشاره به وجود 42 پروژه نیمه تمام در استان گفت: مرمت و احداث 9 خانه بهداشت روستایی در استان آغاز شده و این خانه های بهداشت تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.رییس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد همچنین از راه اندازی دومین بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: این بیمارستان از یک تا چهار مهر در یکی از مناطق محروم استان بر پا می شود.میرجلیلی ادامه داد: از آغاز اجرای طرح تحول سلامت تاکنون بیش از 66 هزار و 180 بیمار از خدمات این طرح بهره مند شده اند و بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون تومان در مدت اجرای چهار ماهه این طرح توسط دانشگاه علوم پزشکی در راستای کاهش سهم مردم از درمان پرداخت شده است.میرجلیلی همچنین با اشاره به حضور پزشکان متخصص در تمام ساعات شبانه روز در مراکز درمانی دولتی گفت: در حال حاضر در 100 درصد مراکز درمانی استان اعم از شهری و روستایی پزشک حضور دارد.رییس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد بر لزوم توجه ویژه به ساکنین حاشیه های شهرها تاکید کرد و افزود: مجموعا حدود 115 هزار نفر در حاشیه شهرهای استان سکونت دارند که باید خدمات بهتری در حوزه های مختلف و به ویژه در حوزه بهداشت و درمان به آنان ارائه شود.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن