تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804687124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر امنیت می خواهید کار کنید/ حقابه تالاب های خوزستان داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مقتدایی خطاب به مسئولان:
اگر امنیت می خواهید کار کنید/ حقابه تالاب های خوزستان داده شود
اهواز- خبرگزاری مهر: استاندار خوزستان گفت: اگر در استان کار نشود نتیجه اش بیکاری در حد بزهکاری برای سیر کردن شکم است؛ بنابراین اگر برای استان خود امنیت می خواهید کار کنید.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای اداری که شامگاه چهارشنبه در استانداری خوزستان برگزار شد به برگزار اجلاس نماز در خوزستان اشاره و  اظهار کرد: فرماندارن دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها در رابطه با اجلاس نماز کار را به شکلی آغاز کنند تا هرآنچه که از جنبه سخت افزاری و نرم افرازی مرتبط با نماز است را تا اوایل دی ماه که زمان برگزاری اجلاسیه است آماده کنند.

وی در رابطه با خرید کالاها و خدمات درون استان عنوان کرد: برای خرید کالاها و خدمات از داخل استان سلبی یا ایجابی حتما باید غیرت داشته باشیم و به یک همت عالی نیاز دارد، اینکه خانوارها به این امر ترغیب شوند یک کار فرهنگی می طلبد که همه باید درگیر آن شوند که اصحاب رسانه و صدا و سیما قطعا تاثیر خواهند داشت

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه  مقدم نگاه بنده به شرکت ها است، تصریح کرد:  وقتی هزینه جاری یک شرکت در ماه چیزی نزدیک به 200 میلیارد تومان است که 100 میلیارد تومان ان مربوط به حقوق و دستمزد و 100 میلیارد تومان خریدهای معمول است این جا این بخش نامه مهم است زیرا دستمزد یعنی  100 میلیارد تومان در اختیار خانواده ها است که باید در استان هزینه شود.

وی با بیان اینکه خرید کالاها و خدمات درون استان می تواند عامل تحول باشد، ادامه داد: این امر صرف استفاده از تولیدات داخل استان نیست این موضوعی است که موجب رونق صنعت خواهد شد.

مقتدایی با اشاره به اینکه کار داشتن و تولید داشتن عامل کاهش هزینه های تولید آتی خواهد بود، بیان کرد: بحث استفاده از خدمات پیمانکاری و مشاوری فقط
در طرح  550 هزار هکتاری منعقد شده 16 پیمانکار و 16 مشاور انتخاب شده اند و چهار هزار نفر را مشغول کار کرده اند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: هرچه بیشتر بتوانیم پیمانکاران را حفظ اصول کیفی کارشان استانی کنیم قطعا در اشتغال نیروهای عادی و یدی در حد راننده و کارگر و تا سطوح دانشگاهی و تحصیلکرده ما تاثیر گذار است.

وی به تجلیل از 10 دستگاه برتر در اجرای بخش نامه خرید کالاها و خدمات داخلی اشاره کرد و گفت: ولی باید بدانیم که ما 78 درصد کنار هم بگذاریم معادل 10 دستگاه مانند، پتروشیمی، حفاری، پالایشگاه، مناطق نفت خیز و کارخانه های سیمان نخواهد شد که باید آنها را دریابیم  ایجابی نشد سلبی تعارف نداریم.

مقتدایی به هر کدام از کارخانه های سیمانی که جنبه ملی دارد اما استفاده آن از جاده های مظلوم استانی است اشاره کرد و گفت: ما سراغ این واحدهای
تولیدی می رویم و در مرحله دوم  که آذر ما خواهد بود حساب کشی از این شرکت ها باشد به جز کارهای تخصصی که باید از خارج از کشور باشد مابقی باید
تولیدات استانی باشد.

وی ادامه داد: اگر تولید محصولی در استان نیست باید از بازارهای داخلی و بنکداران باشد زیراباید هزینه های بنکدار را مالیات می پردازد را با فروش بیشتر کاهش دهیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: دستگاه های تولیدی ما می خواهند بازاریابی را خودش انجام دهد این همه دستگاه های عمده فروشی و بازاریابی است که می توانند از ان استفاده کنند بسیاری از مجموعه های نا موفق بازاریابی را با هزینه اندک می توانند به دیگری بسپارند.

وی تصریح کرد: امروز 10 دستگاه برتر دولتی تجلیل می شوند در دوره بعد 10 دستگاه پایین تر را معرفی خواهیم کرد تا سعی کنند به هر ترتیب خود را به این سمت و سو بکشانند.

مقتدایی خاطر نشان کرد: برای استفاده از خدمات دستگاه های پیمانکاری آنجایی که پیمانکار خوزستانی می تواند کمک کند با امتیاز از آن استفاده می کنیم حتی اگر لازم باشد برای جان گرفتن یک مجموعه فنی، متخصص و کارآمد ترک تشریفات می گذاریم هیچ دستگاهی نباید بگوید من قانون را رعایت نکردم.

وی افزود: اگر موارد ذکر شده اجرا نشود نتیجه اش بیکاری در حد بزهکاری برای سیر کردن شکم  است و اینها از خانه ما بالا می روند زیرا از فقیر دزدی نمی کنند بلکه از کسی دزدی می کنند که گوشی موبایل فرزندش چهار میلیون می ارزد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر امنیت می خواهید کار کنید، اظهار کرد: جنبه غیرت را هرکس دارد بایستد و به مردم خدمت کند.

وی به طرح بودجه بدون نفت در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: بودجه بدون نفت که آن را تحت عنوان بودجه براساس استعدادهای اقتصادی و درآمدی استان تغییر نام می دهیم هیچ تعارضی با سهم نفت ما ندارد و دو درصد سهم نفت که تبدیل به یک سوم شده سر جایش است.

مقتدایی بیان کرد: اثربخشی هزینه کردن اعتبارات مهم است اینکه پول کجا و چگونه خرج شود و حساب و کتاب باشد در بخش های مختلف 35 سال است کار می کنیم و خیلی از مسائل ما همان وضعیت را دارد مبلمان شهری، ناوگان عمومی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی آب و فاضلاب مشکلات گذشته خود را دارند.

وی به وضعیت تالاب های استان اشاره کرد و افزود: اگر قرار است حقآبه داده شود به تالاب های استان که خشک شده اند بدهید.

استاندار خوزستان عنوان کرد: هفته دولت از بین یک هزار و 800 پروژه، تشخیص داده شد که890 پروژه با 450 میلیارد تومان اعتبارات قابل افتتاح است، می توانستیم همه این پروژه ها را افتتاح کنیم اما قرار است با مردم صادق باشیم و بعد از ارزیابی ها تشخیص داده شد 890 پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 


۱۳۹۳/۶/۱۳ - ۱۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن