تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند کاهش حجم روان‌آب‌هاي سطحي کشور همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۳ب.ظ)
روند کاهش حجم روان‌آب‌هاي سطحي کشور همچنان ادامه دارد روند کاهشي حجم روان‌آب‌هاي سطحي در تمامي حوضه‌هاي آبريز کشور ادامه دارد به‌گونه‌اي که در مردادماه سال آبي جاري، اين حجم کاهشي 12 درصدي را در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته نشان مي‌دهد.
به‌ گزارش خبرگزاري موج، حجم روان‌آب‌هاي سطحي کشور تا 5 شهريور ماه سال‌جاري 41 ميليارد و 316 ميليون مترمکعب بوده که در مقايسه با رقم 47 ميليارد مترمکعب زمان مشابه پارسال، افزون‌ بر 5.7 ميليارد مترمکعب کاهش نشان مي‌دهد و اين درحالي است که ميانگين بلندمدت، رقم 85 ميليارد و 625 ميليون مترمکعب بوده است.
در اين مدت از ميان حوضه‌هاي شش‌گانه آبريز کشور بيشترين کاهش حجم روان‌آب‌ها مربوط به حوضه آبريز هامون بوده که با 58 درصد کاهش روبرو شده است.
اين آمار نشان از وضعيت نامناسب منطقه سيستان دارد و اينکه حجم جريان‌هاي سطحي اين حوزه آبريز از 795 ميليون مترمکعب در سال آبي گذشته به 334 ميليون مترمکعب در سال آبي جاري رسيده است.
در اين مدت حجم روان‌آب‌هاي حوضه آبريز خزر شش ميليارد و 80 ميليون مترمکعب، حوضه آبريز خليج فارس 25 ميليارد و 143 ميليون مترمکعب، حوضه آبريز درياچه اروميه دو ميليارد و 413 ميليون مترمکعب، حوضه آبريز مرکزي شش ميليارد و 185 ميليون مترمکعب و حوضه آبريز سرخس يک ميليارد و 160 ميليون مترمکعب بوده است که به‌ترتيب 26، چهار، 13، 19 و 27 درصد کاهش نشان مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن