تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819549494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو، پس از این شکست ننگین، منزوی خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نتانیاهو، پس از این شکست ننگین، منزوی خواهد شد
غزه، علی رغم خیانت دولت های عربی، توانست به واسطه خون فرزندان خود، پیروز شود و درس سختی به فرمانده هان دشمن دهد تا نتانیاهو و یعلون، مانند شکست خوردگان پیشین این رژیم در جنگهای 2008، 2006 و عقب نشینی مذلت بار آنان از جنوب لبنان در سال 2002، که مایه ننگ اسرائیلی ها هستند، گوشه نشینی اختیار کنند.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ مقاومت فلسطین، پس از پنجاه روز پایداری در مقابل تجاوزات وحشیانه ی اسرائیل، حرف خود را به کرسی نشاند و به فضل حمایت های مردمی، توانست شروط خود را تحمیل کند و فرمانده هان رژیم اشغالگر صهیونیستی را، بدون آنکه هیچ یک از اهداف خود را محقق کرده باشد، بر توقف تجاوزات، مجبور سازد.


مقاومت، توانست اسرائیل را به پذیرش بازگشایی گذرگاه ها، آزادی عبور و مرور، ورود کمک های خارجی و گسترش دامنه ی صیادی در دریا مجبور سازد، بدون آنکه، امتیازی به اسرائیل داده باشد که این رژیم در مقابل ملت خود، بدان افتخار کند؛ این موضوع، به خوبی در که حتی یکی از اعضای آن، این توافق با مقومت را توافقنامه ی ننگین اسرائیل توصیف کرده است.


غزه و ملت فلسطین، به خاطر پایداری، وحدت و حمایت از مقاومت، چه در میدان جنگ و چه در پای میز مذاکرات که نهایتا به توافقنامه ی آتش بس و رسیدن ملت فلسطین به خواسته های خود منجر شد، به پیروزی رسیدند.


قطعا، پایداری غزه و از بین بردن ابهت رژیم صهیونیستی به آسانی و بدون هزینه، صورت نگرفته است و ملت فلسطین، بهای سنگینی برای کسب این پیروزی پرداخته اند؛ هر کس شهدا، مجروحان و ویرانی ها را فراموش کند، غفلت کرده است؛ ولی این جان فشانی ها و ویرانی ها، در مقابل زندگی شرافتمندانه، رفع محاصره ظالمانه و توقف سیاست محازات دسته جمعی و ترورها، قابلی ندارد.


مقاومت، بواسطه پایداری و فداکاری بی نظیر خود، استراتژی و اسلوب خود را نه در فلسطین، بلکه در منطقه، احیا کرد و این مسئله، بر آینده آشوب ها و اعمال تروریستی و وحشیانه ای که ملت عرب با آن روبه روست و محور مقاومت، عمومیت بخشی فرهنگ شکست، تسلیم شدن، فراگیر شدن اندیشه تکفیری ویرانگر و از بین بردن عوامل قدرت و پایدار در مقابل طرح های صهیونیستی-آمریکایی را در هدف دارد، تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.


خلاصه اینکه، غزه، علی رغم خیانت دولت های عربی و تبانی بین المللی علیه آن، توانست به واسطه ی خون فرزندان خود، پیروز شود و درس سختی به فرمانده هان دشمن دهد تا نتانیاهو و یعلون، وزیرجنگ، مانند شکست‌خوردگان پیشین این رژیم  در جنگ های 2008، 2006 و عقب نشینیی مذلت بار آنان از جنوب لبنان در سال 2002، که مایه ننگ اسرائیلی ها هستند، گوشه نشینی اختیار کنند و منزوی شوند.






انتهای پیام./







تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن