تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذري: کاظمي براي مراسم عروسي به اصفهان آمده


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آذري: کاظمي براي مراسم عروسي به اصفهان آمده
سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن از ادامه حمايتش از يحيي گل‌محمدي مي‌گويد. به گفته او ذوب‌آهن مشغول پوست اندازي و دگرديسي است و چندان هم بد نتيجه نگرفته، بنابراين با وجود نرسيدن حتي به يک پيروزي در 6 مسابقه، جاي گل‌محمدي قرص است.

مشروح مصاحبه "ورزش سه" با سعید آذری را بخوانید:

ازدواج راننده باشگاه

فرهاد کاظمی دوستان زیادی در اصفهان دارد. آنطور که ما خبر داریم ایشان برای حضور در مراسم ازدواج راننده باشگاه به اصفهان آمده. همه می دانید که آقای کاظمی چهره ای است که در اکثر شهرهای ایران دوستان خوبی دارد و تردد ایشان در شهرهای مختلف زیاد است که این به دلیل ارتباطات اجتماعی فوق العاده اوست. از همین جا اعلام می کنم حضور کاظمی در اصفهان ارتباطی به باشگاه ذوب‌آهن ندارد. البته ایشان از دوستان خوب ماست.

حرکت خلعتبری

نظر خاصی روی حرکت خلعتبری ندارم. او بازیکن یک باشگاه دیگر است که قبلا عضو ذوب‌آهن بوده. تنها چیزی که به ذهن من می رسد این است که او به خاطر تعصب و دوستی زیاد با صلصالی این کار را انجام داده. به هر حال کار انتخاب بازیکن با سرمربی است و باشگاه هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد. محمد صلصالی از قهرمان های خوب ما بوده و اینجا تلاش زیادی کرده و ما هم سعی کردیم قدر او را بدانیم و خود من مطالبات 3 سال گذشته اش را دادم تا بداند برایش ارزش قائلیم. اما در فوتبال آمد و رفت هست و مربی ها در این باره تصمیم می گیرند.

داریم پوست می‌اندازیم

من تیم را با نتایج هفتگی تحلیل نمی کنم. نظر من این است که ما در حال پوست اندازی هستیم و شرایطمان رو به بهبود است. ما به نسبت پارسال یک تیم کاملا متفاوت شده ایم. پارسال 4 گل از تراکتور خورده بودیم و اساسا به هر تیمی که امسال مقابلش به میدان رفته ایم باخته بودیم. اما 2 مثال می زنم؛ هفته پیش تا دقیقه 86 ده نفره از استقلال خوزستان جلو بودیم و دیروز هم سپاهان با خوش شانسی از دست ما در رفت. ضمنا قهرمان های جدیدی هم دارند از تیم ما به فوتبال معرفی می شوند. من از آقای گل‌محمدی متشکرم که بازسازی روحی تیم ما را به بهترین شکل پیش برده اند. خودتان می دانید که ورود به مرحله جدید از بازسازی روحی آغاز می شود. من کاملا از یحیی حمایت می کنم و امیدوارم نتیجه گیری هم از راه برسد.

از خود گل‌محمدی سوال کنید

اینکه آقای گل‌محمدی گفته در ذوب‌آهن مشکلات بیرونی هست، را باید از خودش بپرسید. آنچه که بین ما هست این است که باشگاه تلاش خودش را انجام می دهد و ما ارتباط خیلی خوبی با هم داریم. آقای گل‌محمدی اظهارنظر شخصی کرده و خودش باید پاسخ سوال شما را بدهد.

دهنوی مشکلی ندارد

با قاسم دهنوی صحبت کردیم. او می تواند یک بازیکن تاثیرگذار در تیم ما باشد به شرطی که مسائل انضباطی را رعایت کند. خودش هم به این نتیجه رسیده و مشکلی بین ما نیست.


سعيد آذري (مديرعامل)ذوب آهن اصفهانليگ برتر


1393/06/08 13:09  تعداد بازدید: 10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن