تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور «زنان» مسلمان فرانسه در شبکه سحر/ شبکه 20 ساعته می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون
حضور «زنان» مسلمان فرانسه در شبکه سحر/ شبکه 20 ساعته می‌شود
سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر برنامه «زنان» را به سفارش این شبکه در فرانسه تولید کرده و همزمان با افزایش ساعات پخش سیمای فرانسوی پخش خواهد کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «زنان» به تهیه کنندگی حامد صدیقی در هر قسمت به مدت 20 دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

صدیقی در این‌باره به مهر گفت: این برنامه با حضور چهار زن مسلمان در سنین مختلف از جوان تا میانسال، به مشکلات زنان مسلمان در اروپا و به ویژه در فرانسه می پردازد. قسمتی از برنامه راه حل هایی را بیان می کند که خود این افراد به آن رسیده اند.

وی افزود: روشنگری گسترده در زمینه موضوعاتی نظیر ادعای نقض حقوق بشر، حقوق اقلیت های دینی و مذهبی، حقوق زنان و ... در ایران با ترسیم جایگاه ویژه و گستره چشمگیر حضور بانوان، پیروان اقلیت های دینی و مذهبی، اقوام مختلف و ... در صحنه فرهنگ و اجتماع و سیاست و اقتصاد ایران و همچنین رشد گرایش به اسلام و کشف حقیقت در اروپا و  در میان فرانسوی زبانان و کشورهای فرانسوی زبان (آفریقا و اروپا) و مبارزه با تصویرسازی نادرست رسانه های فرانسه از شیعه در زمره ماموریت های این برنامه به شمار می روند.

به گفته تهیه‌کننده برنامه «زنان»، این محورها در واقع از جمله اهداف تاسیس سیمای فرانسوی شبکه سحر در سال 1378 و افزایش ساعات پخش این سیما در آینده نزدیک است و «زنان» و دیگر برنامه های سیمای فرانسوی این شبکه در راستای نیل به این اهداف تولید می شوند.

بخش فرانسوی زبان شبکه سحر در آینده نزدیک با افزایش 13 و نیم ساعتی، روزانه 20 ساعت پخش خواهد داشت.


۱۳۹۳/۶/۸ - ۱۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن