تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814274784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور رسمی اطلس مال در شبکه های اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



حضور رسمی اطلس مال در شبکه های اجتماعی
مدیرعامل گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس ارتباط سریع و بی‌واسطه با مردم و رسانه ها را از جمله مزیت‌های مهمِ حضور برندهای موفق، در شبکه های اجتماعی عنوان کرد. 



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، فرهاد روزخوش مدیرعامل «گروه شرکت‌های ساختمانی ایرانیان اطلس» -سرمایه‌گذار، طراح و مجری پروژه «اطلس مال»-، با اشاره به جایگاه تثبیت‌شده‌ی استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط شرکت‌های تجاری در دنیا و حضور مستمر و پرقدرت شرکت‌های کوچک و بزرگ جهانی در شبکه‌های اجتماعی، از غفلت کلی عموم شرکت‌های ایرانی و توجه محدود معدودی از آن‌ها به این ظرفیت خبر داد.

وی با اشاره به سهم عمده شبکه‌های اجتماعی در سبد مصرف اینترنتی کاربران در جهان و ایران، عدم حضور در این عرصه‌ را به معنای از دست دادن فرصت ارتباط نزدیک، بی‌واسطه و صمیمی با این طیف گسترده از مخاطبان دانست و افزود: «اهمیت و تاثیر روزافزون این پدیده‌‌ی رو به گسترش، چنان است که دیگر پیوستن یا نپیوستن به آن‌ها نه یک انتخاب، که ضرورتی است که اهمال نسبت به آن برای شرکت‌های تجاری به معنای از دست دادن بخشی از بازار و سود می‌باشد.»

وی با ابراز خرسندی از وجود شبکه‌های اجتماعی ایرانی به ویژه «آپارات»، «کلوب» و «لنزور»، موفقیت خیره‌کننده «آپارات» و موج جدید، گسترده و ادامه‌دارِ اقبال به «کلوب» و نیز «لنزور» –به ویژه توسط رئیس جمهور، وزرای دولت، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، شرکت‌های تجاری و حتی مراجع تقلید-، خواستار ارتقای سریع و مستمر امکانات فنی آن‌ها و پیشی گرفتن از شبکه‌های اجتماعی بزرگ جهانی در این زمینه شد.

مدیرعامل ایرانیان اطلس ابراز امیدواری کرد، شبکه‌های اجتماعی ایرانی در این رقابت سنگین، با ایجاد مزیت‌های نسبی چشم‌گیر، بتوانند سهم هر چه بیشتری از کاربران بالفعل و بالقوه شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص دهند؛ امری که به جهت وجود نیازها و اقتضائات روزافزون داخلی از یک طرف و توان فنی و نیز سطح بالای خلاقیت متخصصان جوان ایرانی، کاملا در دسترس است.

مهندس روزخوش این نکته را هم یادآور شد که ادامه موج موجود و پیوستن گسترده‌تر شخصیت‌های برجسته حقیقی و حقوقی به این شبکه‌ها، می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد و این روند رو به رشد را شتاب فراوانی ببخشد؛ امری که همه طرف‌ها از آن منتفع خواهند شد‌.

نایب رئیس هیئت مدیره ایرانیان اطلس، با اعلام اداره صفحات پروژه «اطلس مال» در«کلوب»، «آپارات» و «لنزور» توسط نیروهایی متخصص و مجرب در این شرکت، وعده حضوری حساب‌شده، حرفه‌ای و خلاق را داد و پیش‌بینی کرد که عملکرد این صفحات به عنوان نمونه‌ای شاخص از مدیریت تخصصیِ حساب‌های شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی شناخته شود.

وی با اشاره به آشنایی گسترده مردم با نام «اطلس مال» به جهت تبلیغات موثر پیشین، پاسخ‌گویی به عطش اطلاعاتی ایجاد شده به واسطه تبلیغات، افزایش آگاهی عمومی درباره ابعاد مختلف و متنوع این پروژه، دسترسی برخط مشتریان و خریداران به آخرین اخبار و اطلاعات، اطلاع‌رسانی مستمر درباره پیشرفت عملیات ساختمانی، بهره‌مندی از مزایای در اختیار داشتن رسانه اختصاصی و شبکه تلویزیونی اختصاصی، گسترش نگاه تخصصی درباره مراکز خرید مدرن و ... را از جمله اهداف پیوستن «اطلس مال» به این شبکه‌های اجتماعی دانست.

مدیرعامل ایرانیان اطلس، در ادامه افزود: برای آغاز به کار صفحات اطلس مال در شبکه های اجتماعی، از مفهوم «یک ارتباط» استفاده کرده‌ایم، تا ترجمه ای باشد بر ارتباط قوی و بی واسطه‌ این پروژه و دست‌اندرکارانش با مخاطبان، و به این طریق سطحی جدید از ارتباطات تعاملی مبتنی بر عصر جدید وب، رقم خورده شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ فضای سالم در شبکه های اجتماعی، سلامتِ محتوای ارائه شده در این شبکه ها را راهی مهم در جهت اعتبار هرچه بیشتر این شبکه ها و روی آوردن عموم شخصیت های موجه حقیقی و حقوقی و در نهایت استفاده حرفه ای برای کسب و کار در این فضا عنوان کرد.

ایشان با بیان اینکه، علاقه مندان به پروژه اطلس مال می توانند صفحات این پروژه در  شبکه های اجتماعی کلوب، آپارات و لنزور را در بخش «رسانه های رسمی» این شبکه ها دنبال کنند، گفت: این صفحات آغاز ارتباط بازدیدکنندگان آینده اطلس مال، با آن می باشد، که پیش از تکمیل عملیات ساختمانیِ آن و قدم گذاشتن در طبقات این مجتمع، می توانند روز به روز با روند ساخت پروژه و ابعاد مختلف آن آشنا شوند.

فرهاد روزخوش، افتتاح رسمی صفحات اطلس مال در شبکه های اجتماعی همزمان با روز خبرنگار را، ادای احترامی به این قشر سخت‌کوش اعلام کرد و ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایرانی، حضور اطلس مال در شبکه های اجتماعی را، علاوه بر ارتباط بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم، فرصتی برای ارتباط گسترده‌ و عمیق‌تر با خبرنگاران دانست.    




۲۲/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن