تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804039233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت دانش بنیان قزوین برای تولید محصول موافقت نامه همکاری امضاء کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
شرکت دانش بنیان قزوین برای تولید محصول موافقت نامه همکاری امضاء کرد
قزوین- خبرگزاری مهر: تفاهم نامه همکاری مشترک در خصوص ساخت دستگاههای بازرسی امنیتی پرتو ایکس چمدانی مابین انستیتو فیزیک کاربردی کشور و شرکت دانش بنیان سامانه های کنترل دقیق مستقر در پارک علم و فناوری امام خمینی قزوین امضاء شد.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور علی رجب پور مدیر پارک علم و فنآوری امام خمینی استان قزوین تفاهم نامه همکاری مشترک در خصوص ساخت دستگاههای بازرسی امنیتی پرتو ایکس چمدانی ما بین انستیتو فیزیک کاربردی کشور و شرکت دانش بنیان سامانه های کنترل دقیق مستقر در پارک علم و فناوری امام خمینی قزوین به امضاء رسید.

محمد باقری مدیرعامل شرکت دانش بنیان ساماندهی کنترل کیفیت دقیق در این مراسم که در پارک علم و فنآوری محل استقرار شرکت های دانش بنیان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: این شرکت با داشتن 17 پرسنل در هسته اصلی خود در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات امنیتی در حوزه دستگاههای تردد انسان و خودرو فعالیت می کند و با گرفتن مجوز به عنوان شرکت دانش بنیان توانسته گام موثری برای تجاری سازی محصولات علمی بردارد.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت بسیار خوب پارک علم و فنآوری قزوین زمینه حمایت از شرکت هخای دانش بنیان در قزوین فراهم شده و امضاء این تفاهم نامه می تواند به تجاری سازی محصولات این شرکت کمک موثری کند.

باقری بیان کرد: شرکت دانش بنیان ساماندهی کنترل دقیق در زمینه طراحی و تولید سامانه کنترلهای تردد، کیوسک اطلاع رسانی، تجهیزات مبتنی بر کارت و اثر انگشت فعالیت می کند و ساامانه بازرسی امنیتی پرتو ایکس ری چمدانی شرکت که قابلیت کاربردهای فراوانی دارد و در این تفاهم نامه نسبت به ساخت این دستگاهها اقدام می شود.

وی با اشاره با مزایای تولیدات این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: شناسایی مواد خطرناک و مواد منفجره، شناسایی مواد مخدر، در مبادی ورودی و خروجی و انواع سلاح سرد و گرم، یافتن هر نوع تجهیزاتی که ورود آنها به مکان خاصی به دلایل مشخص باشد، بررسی انواع محموله بار مسافر، بررسی بسته های پستی از نظر محتویات و مطابقت با برگه اظهارنامه، کنترل خروج تجهیزات و قطعات از کارخانجات و شناسایی مواد خطرناک مانند مواد منفجره توسط این دستگاهها صورت می گیرد.

باقری یادآورشد: پایشگرهای تولیدی این شرکت برای بازرسی عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین از جهت وجود مواد پرتوزای گاما و نوترون و نیز کنترل آلودگی ، پالایش آلودگی در سوانح  پرتوی و ورودی اماکن و مناطق حساس، انبارها، تاسیسات ذوب فلزات و معادن فلزی و ورودی تاسیسات هسته ای و کنترل مرزها استفاده می شود.


۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن