تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819922779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت دانش کاسپین قزوین به عنوان نخستین واحد دارای گواهی دانش بنیان استان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شرکت دانش کاسپین قزوین به عنوان نخستین واحد دارای گواهی دانش بنیان استان معرفی شد قزوین-ایرنا- رییس پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: براساس اعلام کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت نانو دانش کاسپین به عنوان نخستین واحد دارای گواهی دانش بنیان استان معرفی شد.


ˈعلی رجب پورˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکتها و موسساتی که شاخص های موجود درآیین نامه تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان را داشته باشند و بعد از طی مراحل ارزیابی از طریق ˈکارگروه ارزیابی و تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجراˈ تایید گردند، به صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می شوند تا طرح خود را ارایه کرده و از تسهیلات مربوطه با توجه به اساسنامه این صندوق استفاده نمایند.
وی اضافه کرد: شرکت هایی که موفق به اخذ گواهینامه دانش بنیان شوند، می توانند از مزایای زیادی بهره مند گردند که معافیت از پرداخت مالیات، عوارض، حقوق گمرکی، سود بازرگانی و عوارض صادراتی به مدت 15 سال، تامین تمام یا بخشی از هزینه تولید، عرضه یا بکارگیری نوآوری و فناوری با اعطای تسهیلات کم بهره یا بدون بهره یا بلندمدت یا کوتاه مدت براساس عقود شرعی، اولویت استقرار واحدهای پژوهشی، فناوری و مهندسی و تولیدی شرکت ها و موسسات دانش بنیان موضوع این قانون در محل پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، مناطق ویژه اقتصادی و یا مناطق ویژه علم و فناوری از جمله این مزایا است.
رجب پور، اولویت واگذاری تمام یا بخشی از سهام مراکز و موسسات پژوهشی دولتی قابل واگذاری بر اساس ضوابط قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی به شرکت ها و موسسات دانش بنیان موضوع این قانون را دیگر مزیت چنین شرکت هایی عنوان کرد.
رییس پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین افزود: همچنین برای شرکت های دانش بنیان پوشش بیمه ای مناسب برای کاهش خطرپذیری محصولات و دستاوردهای دانش بنیان، نوآوری و فناوری در تمام مراحل تولید، عرضه و بکارگیری ایجاد و شرایط مناقصه در موضوعات مرتبط با ماده یک و امکان مشارکت شرکت ها و موسسات دانش بنیان موضوع این قانون تسهیل و تمدید می شود.
در حال حاضر 35 واحد دانش بنیان در پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین مستقر می باشند.
7388 / 614



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن