تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت‌وگوی فارس با تنها داور ایرانی حاضر در مسابقات المپیک نوجوانان؛ هر چه دارم از حضرت معصومه است/می‌خواهم در المپیک قضاوت کنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گفت‌وگوی فارس با تنها داور ایرانی حاضر در مسابقات المپیک نوجوانان؛
هر چه دارم از حضرت معصومه است/می‌خواهم در المپیک قضاوت کنم
تنها داور ایرانی حاضر در مسابقات المپیک نوجوانان خود را مدیون حضرت معصومه(س) و ائمه(ع) می‌داند و امیدوار است که در مسابقات المیپک سوت بزند.

خبرگزاری فارس: هر چه دارم از حضرت معصومه است/می‌خواهم در المپیک قضاوت کنم



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که کاروان اعزامی ایران به دومین دوره المپیک نوجوانان نانجینگ چین با 6 طلا کار خود را پایان داد اما هنوز کار داور بین المللی، جوان و خوش آتیه قمی در این مسابقات به پایان نرسیده است. سعید عباسی تنها داور ایرانی و یکی از پنج داور آسیایی است که به این مسابقات دعوت شده و به قضاوت این دوره از رقابت‌ها پرداخته است. رئیس کمیته داوران هیئت کشتی قم در فینال‌های حساس این مسابقات هم به عنوان رئیس تشک، هم قاضی و هم داور وسط به قضاوت پرداخته و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.  

عباسی که امروز آخرین روز مسابقات را نیز سوت خواهد زد با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یافته و امیدوار است تا بتواند مسیر موفقیت را همچنان با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) طی کند. وی که در شهر نانجینگ چین حضور دارد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه من هر چه دارم از حضرت معصومه(س) و ائمه(ع) است، می‌گوید: خوشحالم به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارم و امیدوارم بتوانیم نام ایران را همچون سایر ورزشکاران کشورم بر زبان‌ها جاری کنم. این داور بین المللی و جوان کشور حضور در این مسابقات را هم افتخاری برای خود و همه برای جامعه کشتی قم می‌داند و ادامه می‌دهد: کشتی قم همانگونه که از کشتی گیران به نامی بهره می‌برد، داوران خوب و شایسته‌ای را در خود دارد که امیدوارم توانسته باشم در درجه اول از اعتبار داوری کشور و در درجه دوم اعتبار داوری قم دفاع کرده باشم.  

وی که خود را مدیون اهل بیت(س) می‌داند، می‌گوید: قبل از مسابقات سعی کردم از نظر جسمی آمادگی لازم را به دست بیاورم و با مرور مقررات فیلا تلاش کردم در این مسابقات بهترین قضاوت‌های خود را به انجام برسانم. عباسی که حالا دومین داور المپیکی قم بعد از مهدی مرادی گنجه نام گرفته، امیدوار است بتواند با کسب تجربه ارزشمند در این مسابقات، جانشین خوبی برای داوران سرشناس و بزرگ ایرانی باشد. این داور بین المللی کشور در خصوص وضعیت مسابقات و کیفیت میزبانی گفت: مسابقات از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار است که قضاوت این گونه مسابقات را سخت می‌کند که البته مشکلی در قضاوت‌های خود نداشتم و توانستم از عهده آنها به خوبی بر آیم.    

وی همچنین در ارتباط با تیم کشتی کشورمان در این مسابقات گفت: محمدرضا آقانیا و کرامت عبدولی نمایندگان کشورمان در اوزان 50 و 58 کیلوگرم کشتی بودند که با مسابقات خوبی که برگزار کردند توانستند دو برنز برای کشور کسب کنند. عباسی نظم و انضباط را از ویژگی‌های منحصر به فرد این مسابقات می‌داند و ادامه می‌دهد: تمام برنامه‌های مسابقات دقیقا سر زمان اعلام شده انجام می‌شد و حتی یک دقیقه تاخیر و یا تعجیل در این مسابقات وجود نداشت. وی می‌افزاید: پایبندی به زمان به گونه ای بود که تمام مسابقات راس ساعت اعلام شده از قبل برگزار می‌شود و در برنامه مسابقات تغییری به وجود نیامد.  

یکی از ویژگی‌های این دوره از مسابقات تغییر رنگ لباس داوران بود، داوران در این مسابقات برای نخستین بار با شلوارهایی کرم رنگ و پیراهنی صورتی و سفید روی تشک رفتند و به قضاوت پرداختند. از عباسی در خصوص لباس‌های جدید داوری هم پرسیدیم که می‌گوید: لباس‌های خوب و راحتی است ضمن اینکه دارای طراحی و رنگ مناسبی است. این داور بین المللی کشتی قم که از کم لطفی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های استان و مسئولان ورزشی به انتخاب و حضور خود در مسابقات المپیک نوجوانان دلگیر است می‌گوید: افتخار من این است که به عنوان یک ایرانی و به عنوان یک قمی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنم اما انتظار داشتم که رسانه‌ها نیز به این موضوع توجه بیشتری کنند.  

وی آرزوی خود را قضاوت در مسابقات کشتی المپیک عنوان می‌کند و ادامه می‌دهد: امیدوارم به لطف خداوند، عنایت اهل بیت(ع) و دعای مادرم و سایه تلاش و کوشش مستمر بتوانیم روزی بر روی مسابقات کشتی المپیک به قضاوت بپردازم. رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک نوجوانان سوم شهریور ما در شهر نانجینگ چین آغاز شده است و امروز نیز به پایان می‌رسد.  

  ============= گفت‌وگو: مهدی جعفری ============= انتهای پیام/78010  

93/06/05 - 13:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن