تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805323918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوربین «مستانه» بر مشکلات بازیگران زوم کرد/ فیلم به روایت تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
دوربین «مستانه» بر مشکلات بازیگران زوم کرد/ فیلم به روایت تصویر
تازه ترین فیلم محمد حسین فرحبخش با نگاهی به زندگی بازیگران سینمای ایران و معضلات و مشکلات آنها در زندگی خصوصی آن ها تولید شده است و یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، «مستانه» عنوان تازه ترین فیلم محمد حسین فرحبخش است که این روزها آماده نمایش شده و در نوبت اکران است و طبق مصوبه دیروز شورای صنفی نمایش پس از پایان اکران فیلم «عصبانی نیستم» در گروه سینمایی آفریقایی روی پرده می‌رود. فرحبخش در تازه ترین فیلمش سراغ موضوع اجتماعی رفته و به معضل زندگی بازیگران و به ویژه سوپراستارها پرداخته است. این فیلم درباره سینما و داستان زندگی یکی از سوپر استارهای سینما است که در طول چند سال بررسی می‌شود.

آخرین فیلمی که از این کارگردان در سینماهای تهران و شهرستان اکران شد، فیلم «خصوصی» بود که اکران این فیلم در دولت نهم با حاشیه های زیادی همراه شد که در نهایت این فیلم به سرعت از سینماها خداحافظی کرد.

«مستانه» سومین تجربه فرح بخش به عنوان کارگردان است. او پیش از این کارگردانی فیلم های «عطش» و «خصوصی» را عهده دار بوده است، البته در سینمای ایران او را به عنوان تهیه کننده می‌شناسند او به همراه عبدالله علیخانی در دفتر «پویا فیلم»، فیلم هایی را تولید کرده است. یکی از نکته های مهم درباره این فیلم این است که کارگردان برای انتخاب بازیگر نقش اول فیلمش مدت‌ها به دنبال بازیگر بود و سراغ گزینه های مختلفی رفت که در نهایت این نقش به سحر دولتشاهی رسید. به گفته محمدحسین فرحبخش، سحر دولتشاهی نقش «مستانه» را در این فیلم ایفا کرده و حضور متفاوتی در این فیلم داشته است.

سحر دولتشاهی از بازیگران عرصه نمایش است و می توان گفت فیلم «مستانه» اولین حضور جدی او در سینمای ایران است. او بیش از این در فیلم «آسمان زرد کم عمق» به کارگردانی بهرام توکلی، «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان به ایفای نقش پرداخته بود. او این روزها مشغول بازی در نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» به کارگردانی بهاره رهنما در تماشاخانه ایرانشهر است. نکته دیگر در تازه‌ترین فیلم محمدحسین فرحبخش حضور فرهاد اصلانی است که در یک سکانس بیست دقیقه ای و بدون کات حضور داشته و این قسمت یکی از کلیدی ترین سکانس های فیلم است. فرهاد اصلانی پیش از این در فیلم «خصوصی» با این کارگردان همکاری کرده است.

میلاد کی مرام دیگر بازیگر فیلم «مستانه» است که به عنوان نقش مقابل «مستانه» به ایفای نقش پرداخته است. او در جشنواره سال گذشته دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم «خط ویژه» دریافت کرد و فیلم «ملکه» به کارگردانی محد علی باشه آهنگر و با بازی کی مرام در شانزدهمین جشن خانه سینما در بیشترین رشته ها نامزده شده است.   محمد متوسلانی بازیگر سالهای دور سینمای ایران که فیلم «گناهکاران» ساخته فرامزر قریبیان آخرین حضور او در سینما بود، در فیلم «مستانه» نقش کوتاهی را ایفا کرده است.  

یکی دیگر از ویژگی های این فیلم، فیلمبرداری است که فرشاد محمدی به عنوان فیلمبردار در این فیلم حضور داشته است، او به تازگی فیلمبرداری فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی را به پایان رسانده است و  فیلم «مستانه» را در نوبت اکران دارد.

فیلمبرداری فیلم «مستانه» بعد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر در اوایل اسفند 92 در تهران آغاز شد و بعد از سی جلسه فیلمبرداری اواخر اسفندماه سال گذشته به پایان رسید.  آخرین ساخته محمد حسین فرحبخش در نوبت اکران است و طبق برنامه ریزی های انجام شده این فیلم در فصل پاییز و بعد از اکران فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان در گروه سینمایی آفریقا اکران خود را آغاز خواهد کرد. زمان احتمالی اکران این فیلم اواخر مهرماه و اوایل آبان سال جاری خواهد بود.  سحر دولت شاهی، میلاد کی مرام، باران کوثری، فرهاد اصلانی و محمد متوسلانی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.      


۱۳۹۳/۶/۴ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن