تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818929416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه پيشنهاد ايجاد گمرگات تخصصي / پيگيري توليد بخاري گازسوز با گريد بالاتر از D


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶ب.ظ)
مدير کل صنايع فلزي، برق و الکترونيک: ارائه پيشنهاد ايجاد گمرگات تخصصي / پيگيري توليد بخاري گازسوز با گريد بالاتر از D مدير کل صنايع فلزي، برق و الکترونيک گفت: پيشنهاد ايجاد گمرکات تخصصي را براي تخصصي شدن تشريفات گمرکي ، تعيين قيمت واقعي پايه گمرکي، تجميع آزمايشگاه هاي مجهز و در نتيجه کوتاه و بهينه شدن تشريفات گمرکي ارائه داده ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس هاشمي گفت: مشارکت در جهت استاندارد سازي محصولات تحت پوشش به منظور جلوگيري از توليد و واردات محصولات بي كيفيت و تشويق واحد هاي توليدي براي رونق توليد و سرمايه گذاري و اشتغال از طريق اعطاي تسهيلات مالي از اقداماتي است كه در حوزه صنايع فلزي ، برق و الکترونيک در حال پيگيري است
وي افزود : همچنين طي اين مدت با بررسي واصلاح قوانين و مقررات مخل توليد سعي کرده ايم در رفع موانع مذکور به نفع توليد کنندگان داخلي جهت حمايت وتشويق از آنها تلاش کنيم.
تشويق واحدها به تشکيل NGO در صنايعي که فاقد تشکل هستند به منظورهماهنگي بيشتردرفعاليتها وتشريک مساعي وساماندهي توليد و تجارت و همکاري با گمرک جهت شفاف سازي دسته بندي کالاها ، تعيين ارزش کالا ها و برگزاري و پيگيري جلسات طرح کلان جايگزيني خطوط توليد لامپ هاي رشته ايي به محصولات پربازده از ديگر اقداماتي بود که هاشمي به آنها اشاره کرد.
وي اضافه کرد : همکاري و شرکت مستمر در جلسات توليد خودروهاي برقي ، پايش آمار كالاهاي منتخب(الکتروموتور،يخچال و فريزر،کولر و....) بصورت ماهانه ، بررسي و رسيدگي به درخواستهاي تشكلهاي صنعتي در جهت شفاف سازي و بازنگري در حقوق ورودي تعرفه ها و انجام جلسات با سازمانهاي مختلف تعيين و پيشنهاد اولويت هاي سرمايه گذاري طي مرداد ماه 92 تا مرداد ماه 93 در دستور کار اين دفتر بوده است.
به گفته هاشمي بررسي و پيگيري توليد محصولات کم مصرف و پربازده ، ايجاد کارگروه مشترک با وزارت بهداشت جهت بررسي حقوق ورودي تجهيزات و ملزومات پزشکي و مشارکت در تهيه و تدوين "بسته سياستي و حمايتي فناوري و توليد در صنعت تجهيزات پزشکي ونيز حضور در کارگروه مربوطه از ديگر فعاليتهايي است طي يک سال گذشته از سوي اين دفتر انجام شده است.
مدير کل صنايع فلزي ، برق الکترونيک تصريح کرد : به منظور دستيابي به راهکارهاي عملي کاهش شدت انرژي در لوازم خانگي پرمصرف طرح توليد بخاري گازسوز با گريد بالاتر از D را نيز پيگيري مي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن