تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق ایران و برزیل برای گسترش همکاریها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توافق ایران و برزیل برای گسترش همکاریها خبرگزاری پانا: ایران و برزیل روابط خود را در زمینه اقتصاد و تجارت گسترش می دهند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲ شهريور ساعت 15:35



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شانا در دیدار روز یکشنبه محمود حجتی و نری گیلر مسایل و مشکلات تجار ایرانی و وضع واردات محصولات کشاورزی برزیل به ایران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار بر توسعه همکاریها و فعالیتهای دوجانبه اقتصادی و کشاورزی تاکید کرد و گفت: ایران به دنبال بسط و گسترش همکاریهای اقتصادی و سرمایه گذاری تجار برزیلی در ایران است.
محمود حجتی در دیدار با وزیر کشاورزی، دام و تامین غذای برزیل افزود: متاسفانه ایران صادرات محدودی به کشور برزیل دارد و به همین خاطر امیدوارم بتوانیم در نشستی روز دوشنبه با صادرکنندگان ایرانی، شرایط صادرات محصولات منحصر به فرد کشورمان به این کشور فراهم شود. وی از دیگر مسایل پر اهمیت برای ایران را بحث مبادلات از طریق صدور نفت دانست و گفت: آنچه که برای ما فوق العاده مورد اهمیت است، بحث مبادلات تجاری ایران و برزیل از طریق صدور نفت ایران به آن کشور است که امیدواریم بتواند بخشی از مشکلات سر راه تجار را برطرف کند. حجتی با بیان این که، در این دیدار موضوع صادرات نفت به وزیر کشاورزی برزیل مطرح شده است اضافه کرد: این موضوع مهم در وزارت نفت نیز مورد پیگیری قرار گرفته و هماهنگیهای لازم انجام شده است. وزیر جهاد کشاورزی یکی دیگر از موارد مهم در بیانیه مشترک دو کشور را کشت فراسرزمینی دانست و گفت: ما به دنبال کشت فراسرزمینی در برزیل هستیم تا بتوانیم اراضی را در کشور برزیل به شکل اجاره بلندمدت در اختیار شهروندان ایرانی قرار دهیم تا محصولات مورد نیاز کشور از این طریق تولید، تامین و به کشور وارد شود. وی برای مالیاتی شدن مصوبات این بیانیه مشترک بین ایران و برزیل، ایجاد کار گروه مشترک بین دو وزارتخانه را پیشنهاد داد و گفت: تشکیل کارگروه مشترک بین دو وزارتخانه ایران و برزیل می تواند علاوه بر بررسی مشکلات راه حلهایی را برای تصمیم گیری دو کشور ارایه دهند. نری گیلر وزیر کشاورزی، دام و تامین غذای برزیل نیز در این دیدار بر روابط دو جانبه ایران و برزیل از طریق مبادلات نفتی تاکید کرد و گفت: این دومین دیدار ما با روسای ایرانی است که نخستین دیدار ما در پاریس بوده و به دنبال این هستیم که این روابط نزدیک تر و مستحکم تر شود. وی با اشاره به این که درهای برزیل برای تجار ایرانی باز است افزود: در این سفر ما نیز تعدادی از تاجران گوشت را به ایران آورده ایم تا زمینه های همکاری بیشتر در خصوص وارادت گوشت با ایران مورد بررسی قرار گیرد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن