تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812474962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین تصاویر از ایزدی های ربوده شده/ همه توبه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نخستین تصاویر از ایزدی های ربوده شده/ همه توبه کردند


چند هفته پس از انتشار خبر ربوده شدن ۵۰۰ نفر از اهالی ایزدی منطقه سنجار عراق، گروهک تروریستی داعش تصاویر آنها را پخش کرد. مشخص نیست در این مدت چگونه با این افراد رفتار شده، اما در فیلم داعش، همه آنها از خوبی های تروریست ها تعریف می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارائه خدمات ویژه تویتر و فیسبوک به تروریست ها که بخشی از آن در زمان انتشار فیلم سربریدن جیمز فولی، خبرنگار امریکایی متوقف شده بود، از دو روز پیش، از سر گرفته شد و دست پروردگان صهیونیسم در یکی از جدیدترین ویدئوهای خود، تصاویر ایزدی های ربوده شده را منتشر کردند.
داعش معتقد است ایزدی ها شیطان پرست هستند


در ابتدای این ویدئو توضیحاتی درباره ایزدی ها یا یزیدی ها ارائه و تاکید می شود که آنها کافر و شیطان پرست هستند، اما این عده، پس از آنکه توسط دولت اسلامی با اسلام آشنا شدند، داوطلبانه از آئین قبلی خود دست کشیده و به دست نمایندگان خلیفه مسلمان شده اند.

در اطلاعاتی که مقامات عراقی و نمایندگان مجلس این کشور ارائه کرده بودند، تعداد ایزدی های ربوده شده، نزدیک به دو هزار نفر اعلام شده و طبق گفته خانم دخیل فیان، تنها از شهر سنجار 500 نفر ربوده شده اند، اما در فیلم داعش از اصطلاح صدها نفر استفاده شده و در تصاویر نیز، تعداد اسرا کمتر از صد نفر و حدود 75 تا 80 نفر دیده می شود.
تروریست های داعش، هنگام ورود به روستاهای ایزدی ها بیش از 500 نفر را قتل عام کرده بودند و احتمال این که مابقی افراد ربوده شده نیز، به دست تکفیری ها کشته شده باشند، نگرانی خانواده ها و مقامات عراقی را افزایش داده است.

در بخشی از این ویدئو، یک شیخ تنومند تکفیری به همراه دو نوجوانی که در دو طرف او نشسته اند، نمایش داده می شود و شیخ تکفیری توضیح می دهد که این دو جوان را از میان اسرا انتخاب کرده و طی این مدت، آنها را با مرام خلیفه و دولت خلافت آشنا کرده و آنها داوطلبانه، جذب دولت اسلامی شده اند و اکنون به عنوان جنگجویان خلافت او را همراهی می کنند.
مسلمان شدن ایزدی ها به دست سرکرده داعش


در ادامه، تصاویری از پیاده شدن اسرا از اتوبوس نمایش داده می شود و گزارشگر داعش! توضیح می دهد که اینها ایزدی های سابق هستند که با دیدن لطف و مهربانی سربازان خلیفه و آشنا شدن با مرام خلافت، دست از اعتقادات کفرآمیز خود برداشته و آماده اند که توسط نمایندگان خلیفه به دولت اسلامی بپیوندند.
انتقال ایزدی ها با توبوس داعش به موصل

انتقال اسرا به موصل
سپس این اسرا که عربی بلد نیستند در سالنی نشانده شده و نماینده خلیفه برای آنها سخنرانی می کند. در ادامه، خبرنگار داعش با دو نفر از اسرا مصاحبه کرده و آنها با قسم و اصرار، تکرار می کنند که سربازان دولت اسلامی انسان های خوبی هستند و ما از آنها ممنونیم که ما را آگاه کرده و هدایتمان کردند.
دعوت به اسلام توسط تکفیری ها

گزارشگر و خبرنگار داعش
جوان مصاحبه شوند توضیح می دهد که برادران دولت اسلامی طی مدت کمی، مسائل زیادی به آنها آموخته اند و در پاسخ به این سوال که آیا کسی از سربازان دولت خلیفه با آنها بدرفتاری کرده، پاسخ می دهد؛ نه! اصلا و ابدا. در فیلم داعش اشاره ای به این که این عده در این دوهفته کجا نگهداری می شده اند و اینکه مابقی اسرا و به ویژه زنان و دختران در چه وضعیتی هستند، نشده است. هفته قبل سی ان ان از قول یکی از سرکردگان داعش اعلام کرد، زنان ربوده شده به موصل برده شده اند.


یک شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن