تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799665293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حرکت جالب دایی و همسرش تا مراسم بوسیدن پا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از حرکت جالب "دایی و همسرش" تا مراسم "بوسیدن پا"


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۳۰ مرداد ۱۳۹۳/ ظریف با خواننده مورد علاقه اش/ داعش زنان مجرد را از زنان متاهل جدا می کند/ اولین قرص ضد طاسی / پسر جکی جان در انتظار مرگ یا حبس ابد/ پیکان لیموزین در تهران . . . عکس محمد جواد ظریف با خواننده مورد علاقه اش
عکس محمد جواد ظریف با خواننده مورد علاقه اش

در این کنسرت که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شده بود،‌قطعاتی با اشعاری از مولانا، حافظ، بابا طاهر، فخرالدین عراقی، هما میرافشار، فرشاد نادری‌نیا و هوشنگ ابتهاج به اجرا در آمد. هژیر مهرافروز که خوانندگی گروه «آیان» را بر عهده داشت، در ابتدای کنسرتش در سخنانی از ظریف به عنوان نماینده شایسته مردم ایران و مبلغ فرهنگ غنی ایران زمین به جهانیان یاد کرد که همراه با ابراز علاقه و تشویق حاضران بود.
ظریف نیز در دیدار و گفتگویی که با هژیر مهر افروز داشت اظهار کرد که به عنوان یکی از علاقه‌مندان هنر هژیر از دوران قبل از وزارت تا امروز پنج سالیست که بصورت روزانه کارهای این گروه را دنبال می‌کند.
بیشتر . . .


داعش زنان مجرد را از زنان متاهل جدا می کند
برخی زنان فعال در گروهک تروریستی داعش در شهر موصل، اخباری درباره دستور این گروه برای تفکیک زنان مجرد از متاهل از طریق تعیین رنگ پوشیه (برقع) آنها مطرح کرده اند. داعش از طریق زنان فعال در این گروهک، مطالبی را مطرح کرده مبنی بر این که زنان متاهل باید پوشیه سیاه بر چهره داشته باشند و زنان مجرد، برقع سفید بپوشند. پایگاه خبری "الاتجاه" با اعلام این خبر نوشت: شهروندان موصلی می گویند، داعش از زمان تسلط بر این شهر، قبل از اجرای تصمیمات جنجالی خود، ابتدا از سیاست "محک زدن" و ارزیابی واکنش مردم استفاده می کند. بر این اساس، داعش درباره اقدامی همچون تشخیص زنان متاهل از مجرد با تعیین رنگ پوشیه هم اخباری منتشر کرده تا واکنش شهروندان نسبت به این اقدام را محک بزند و در صورتی که شاهد عکس العمل شدید نباشد، آن را عملی می کند. اهالی موصل می گویند، زنان از ترس اقدامات غیراخلاقی داعش، از خانه های خود خارج نمی شوند. اینک که بیش از دو ماه از حضور عناصر داعش در شهر می گذرد، تصور کلی که اهالی موصل از آنها دارند این است که عناصر داعش وحشی، منحرف و اهل فسق و فجور هسنتد. این تصور برخاسته از برخورد نیروهای این گروه تروریستی با زنان در بازارها، بیمارستانها و اماکن عمومی است. شهر موصل مرکز استان نینوا از ۱۰ ژوئن گذشته تاکنون به کنترل داعش درآمده است.
بیشتر . . .


اولین قرص ضد طاسی دنیا رونمایی شد
اولین قرص ضد طاسی دنیا رونمایی شد

گفتنی است، دو بار مصرف این قرص در طول هر روز به مدت 5 ماه سبب درمان بیماری طاسی سکه‌ای مشهور به آلوپسی در بیماران می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند، بیماری طاسی آلوپسی عمدتا در افراد رده سنی 15تا 29 سال رخ می‌دهد و در اثر عملکرد اشتباه سیستم ایمنی برای نابودی فولیکول‌های مو است.
بیشتر . . .


پسر جکی جان در انتظار مرگ یا حبس ابد
پسر جکی جان در انتظار مرگ یا حبس ابد

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، روزنامه «بیجینگ تایمز» اعلام کرد که نیروهای امنیتی چین «لیسی چان» پسر جکی چان، ستاره فیلم های رزمی جهان را به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر کردند. این ستاره فیلم های رزمی در پی دستگیری پسرش آن را ناشی از «مصرف ماری جوانا» دانست و از مردم بابت این تخلف فرزندش عذرخواهی کرد.  وی در صفحه ˈوی بویˈ که شبکه اجتماعی چینی است، نوشت: زمانی که متوجه شدم لیسی چان، پسرم چنین کاری انجام داد، بسیار عصبانی و مبهوت شدم. وی نوشت: من به عنوان یک چهره مردمی، بسیار شرمنده ام. همچنین به عنوان یک پدر از این بابت بسیار تاسف می خورم.  به گفته رادیو بین المللی چین، جکی چان اظهار امیدواری کرد: جوانان با عبرت گرفتن از لیسی چان، از مواد مخدر دور شوند. ˈپسرم نیز باید مسئولیت کار اشتباهی که انجام داده را برعهده بگیردˈ.  وی خطاب به مردم و علاقه مندان فیلم هایش، نوشت: در تربیت پسرم موفق نبودم و مسئولیت آن را نیز برعهده می گیرم، همچنین به اتفاق پسرم از مردم عذرخواهی می کنم. لیسی چان، ۳۱ ساله که خود یک هنرپیشه بین المللی است به همراه «کای کو» خواننده معروف موسیقی های عامه پسند تایوانی دستگیر و روانه زندان شدند.  براساس قانون قضایی چین، افراد دستگیر شده تا قبل از دادگاه حداکثر ۳۷ روز در زندان می مانند و در صورت اثبات جرم قاچاق به مرگ و یا حبس ابد محکوم می شوند.
بیشتر . . .


پیکان لیموزین در تهران!
پیکان لیموزین در تهران!

بیشتر . . .


کار دیدنی علی دایی و همسرش
کار دیدنی علی دایی و همسرش

علی دایی همچون پدری مهربان و دلسوز به همراه همسرش به بخش های (شیمی درمانی- انکولوژی و …) بیمارستان "محک" رفت و با بچه های در حال درمان عکس های یادگاری گرفت.
بیشتر . . .


مراسم بوسیدن پای شاه
مراسم بوسیدن پای شاه

"توماس هوپکر" آلمانی که به خاطر عکاسی از واقعه یازده سپتامبر در امریکا شناخته شده است در دوران جوانی از سفر شاه ایران به اصفهان عکس هایی گرفته است که با گذشت چندین دهه از آن همچنان جالب توجه است.هوپکر  در تاریخ 1341 و زمانی که به سفارش نشریه "کریستال"به نقاط مختلف جهان سفر و عکاسی می کرد به ایران آمد؛ این سفر همزمان بود با اصلاحات ارضی که در قالب انقلاب سفید یا انقلاب شاه و مردم آغاز شده بود. محمدرضا پهلوی اصلاخات ارضی را در چند مرحله پس از به قدرت رسیدن آغاز کرده بود که در آخرین مرحله قصد داشت آن را در قالب یک برنامه گسترده که به آن انقلاب سفید می گفت انجام دهد. او اجرای انقلاب سفید را در کنگره ملی کشاورزان در تهران به تاریخ 21 دی ماه 1341 اعلام کرد و چندی بعد و در تاریخ 6 بهمن 1341 آن را به رفراندوم گذاشت. در این تاریخ شاه در راستای تبلیغات برای انجام انقلاب سفید و اصلاحات ارضی به شهرهای مختلف ایران سفر و دهقانان و کشاورزان را ملاقت می کرد که اصفهان یکی از این سفرها بود. هوپکر که در این تاریخ همراه کاروان شاهی وارد اصفهان می شود دو عکس جالب از مواجه یکی از دهقانان با شاه ایران عکاسی می‌کند؛ در عکس اول پیرمرد در مقابل پاهای شاه زانو زده و در عکس دوم او کفش های شاه را می بوسد. این عکس از این جهت قابل توجه است که تحلیلگران و مورخان اصلاحات ارضی را زمینه ساز پایان سلطنت محمدرضا پهلوی می دانند. تغییر ساختار اجتماعی، افزایش وابستگی به واردات محصولات کشاورزی و غلات باعث فقر دهقانان و مهاجرت آنان به شهرها در دهه بعد و وقوع انقلاب اسلامی شد.
بیشتر . . .


علاقه شدید آقای بازیگر به فرزندش
علاقه شدید آقای بازیگر به فرزندش

بیژن بنفشه‌‌خواه بازیگر کشورمان به تازگی این عکس را در فیس بوکش منتشر کرده است. بیژن بنفشه‌‌خواه  تا کنون در مجموعه‌های طنز «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره‌ای» و «راه طولانی» به ایفای نقش پرداخته است.
بیشتر . . .



نوشته عبرت آمیز بر روی سنگ قبر شهید
نوشته عبرت آمیز بر روی سنگ قبر شهید

رزمنده ای که در سال 59 در اهواز به درجه شهادت نائل شد، وصیت کرده است که روی سنگ مزارش هیچ چیزی ننویسند. جملات حک شده روی این سنگ قبر، خواندنی و عبرت آموز است. مزار این شهید در بهشت زهرای تهران است.
بیشتر . . .
 


پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن