تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده هافبک پیکان را به باشگاه استقلال فراخواند!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: استقلال پول مالیات ساموئل را ندارد؛
افشارزاده هافبک پیکان را به باشگاه استقلال فراخواند!
ساموئل بازیکن سابق تیم استقلال از این تیم شکایت کرده است تا ممنوع الخروج نشود اما آبی‌ها پول پرداخت مالیات این بازیکن را ندارند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اعضای تیم استقلال با مشکل مالی روبرو هستند و این در حالی است که بازیکنان سابق تیم نیز برای مسوولان این تیم دردسر ساز می شوند و موضوع شکایت ساموئل از استقلالی‌ها در حال حاضر به مشکل بزرگی در این تیم تبدیل شده است.

گفتنی است، مدیریت استقلال بدلیل مشکلات مالی فعلی تیم از این بازیکن در خواست کرده است تا با حضور در باشگاه استقلال مشکل خود را با وی مطرح کرده و با دوستی و بدون مشکل این مسئله را حل و فصل کند.

این در حالی است که شکایت بازیکن فعلی پیکان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسیده است و قرار شده که تا چند روز آینده در جلسه ای به این موضوع رسیدگی شود.

شایان ذکر است، ساموئل معتقد است این مسئله در قرارداد وی آمده است و آبی ها با عدم پرداخت مالیات وی برای این بازیکن مشکل ایجاد کردند زیرا وی شرایط سفر با تیمش را به خارج از کشور از دست می دهد و ممنوع الخروج شده است و استقلال باید این پرونده را پیگیری کرده و آنرا حل کند.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن