تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820174391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات افشارزاده خطاب به بازیکنان استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اظهارات افشارزاده خطاب به بازیکنان استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به بازیکنان، گفت: امیدوارم روند موفقیت‌هایتان همچنان ادامه داشته باشد.  بهرام افشارزاده در تمرین استقلال حاضر شد و چند لحظه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد.

او خطاب به بازیکنان گفت: خوشحالم در خدمتان هستم و از اینکه در بازی اول پیروز شدیم، تشکر می‌کنم، بازی خوبی را انجام دادید و امیدوارم روند موفقیت‌هایتان ادامه داشته باشد و در بازی‌های آینده هم همچنان پیروز باشید.

امیر قلعه‌نویی در پایان صحبت‌های افشارزاده از بازیکنان خواست که برای مدیرعامل دست بزنند و همچنین از بازیکنان بزرگ‌تر تیم مثل آرش برهانی، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان خواست که اگر صحبتی با مدیرعامل دارند، مطرح کنند که آنها هم گفتند صحبتی ندارند.

قلعه‌نویی همچنین از پورحیدری خواست که اگر صحبتی دارد با افشارزاده در میان بگذارد که پورحیدری هم صحبتی نداشت و گفت بهتر است تمرین زودتر شروع شود.

به گزارش فارس، تمرین استقلال با حضور میهمانان ویژه‌ای مثل منصور پورحیدری، افشارزاده، افجه‌ای، محسن بزرگی، امیر عرب، رضا رجبی، میرشاد ماجدی و حمید ملک احمدی در جریان است.





1393/5/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن