تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی باشگاه استقلال: کسر قراردادها هفته آینده شفاف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سخنگوی باشگاه استقلال: کسر قراردادها هفته آینده شفاف می شود تهران - ایرنا - سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران در خصوص موضوع کاهش مبلغ قراردادهای بازیکنان و کادرفنی این تیم گفت: موضوع کسر قراردادها به قوت خود باقی است و اوایل هفته آینده شفاف می شود.


سید سعید افجه ای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارایه توضیحات بیشتر درباره نتایج جلسه اخیر هیات مدیره باشگاه اسقلال و تصمیم گیری درباره کاهش قراردادهای بازیکنان و کادر فنی این تیم اظهار داشت: آنچه لازم بود از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی شد و اجازه دهید توضیحات بیشتر بعد از دیدار آینده با سپاهان ارایه شود.
سخنگوی باشگاه استقلال تهران ادامه داد: هنوز در حال مذاکره و تعامل هستیم و هماهنگی های لازم در حال انجام است.
افجه ای اضافه کرد: نتایج قطعی در خصوص کاهش قراردادها اوایل هفته آینده در اختیار سازمان لیگ قرار می گیرد و سازمان لیگ در صورت تمایل می تواند، اطلاع رسانی کند.
سخنگوی باشگاه استقلال تهران روز گذشته ( یکشنبه) 19 مرداد ماه درباره جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص کاهش قرارداد بازیکنان و کادرفنی گفته بود در جلسه هیات مدیره در این باره هم بحث شد و انشاالله نتایج آن به زودی اجرایی می شود.
افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال تهران نیز پیشتر گفته بود کاهش قرارداد بازیکنان و کادرفنی، پیشنهاد امیر قلعه نویی سرمربی تیم است و ابتدا نیز از قرارداد وی کسر خواهد شد.
برخی بازیکنان تیم فوتبال استقلال مانند آندرانیک تیموریان و محمد قاضی در خصوص کسرقراردادها سکوت کردند.
اجتمام(4)**9140**1379



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن