تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803974189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان در کار تيمي اعتماد را مي آموزند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۴۰ق.ظ)
معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش: دانش آموزان در کار تيمي اعتماد را مي آموزند معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش در کارگاه آموزشي مربيان پرورشي با محور کار تيمي، اظهار کرد: در کار تيمي دانش آموزان ياد مي گيرند که چطور در کنار هم براي يک هدف مشترک با انديشه هاي متفاوت موفق شوند و به هم اعتماد کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، کارگاه آموزش کار تيمي با حضور کفاش معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش و مربيان پرورشي از سراسر کشور همچنين مسوولان وزارت آموزش و پرورش، نمايندگاني از سازمان دانش آموزي و مديران اجرايي اين حوزره در اردوگاه ميزرا کوچک خان رامسر برگزار شد.
حميدرضا کفاش، معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش پرورش، که مدرس اين کارگاه آموزشي بود مطالبي در ضرورت برگزاري اردوهاي آموزشي و تفريحي براي دانش آموزان عنوان کرد و افزود: ضرروت انجام کار تيمي از اين رو است که دانش آموزان آماده ورود به جامعه شوند و تعامل و همدلي در انجام مسووليت هاي مشترک را ياد بگيرند.
وي خاطر نشان کرد: فضاي اردو اين امکان را فراهم مي کند تا رابطه دوستانه و احساس عاطفي در ميان شرکت کنندگان اردو برقرار شده و اين خود زمينه ايجاد مشترکات ميان آن ها است.
معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينکه پذيرش کار کارگاهي در محيط باز بيشتر است، عنوان کرد: کار تيمي مزايايي دارد که از جمله آن مي توان به گرفتن مشورت اشاره کرد؛ چرا که در اين مقوله ديکتاتوري جايگاهي ندارد همانطور که ميثم تمار و بلال حبشي در کنار پيامبر بودند و با پيامبر مشورت مي کردند.
مدرس کارگاه آموزش کار تيمي خطاب به مربيان پرورشي، تصريح کرد: هماهنگي فرد در گروه از اهميت هاي کار تيمي است و اعضاي حاضر مانند يک گروه مي توانند موضوع را بسط دهند و متحد عمل کنند.
کفاش ادامه داد: در انجام کار گروهي موفقيت ها به تمام گروه بر مي گردد و بازتاب شکست يک شخص را نشانه نمي گيرد و در اين فضا هدف ملاک و معيار است و در راه رسيدن به آن هماهنگي ميان اعضاي گروه شرط اصلي است.
وي در مورد اظهار نظر افراد در انجام کار گروهي يادآور شد: قرار گرفتن در يک گروه براي انجام کار مشترک و وصول نتيجه مناسب اين مهم را يادآور مي شود که ديدگاه ها تعديل و نظرات تند صيقل داده شود. همچنين اعتماد از ضرورت هاي موفقيت کار تيمي است که در اين فضا افراد با انديشه هاي متفاوت به يکديگر اعتماد مي کنند.
معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش تصريح کرد: اعتماد يک پديده حساس و شکننده است که براي ايجاد آن زمان زيادي نياز است که به سادگي از ميان نمي رود همچنين بازيابي مجدد آن کار ساده اي نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن